Αθηνά (Pallas) στους Ιχθύς: Πώς λειτουργεί και τι δείχνει για τον χαρακτήρα σου
Η Αθήνα (Pallas) είναι από τους πρώτους αστεροειδείς που ανακαλύφθηκαν. Την ανακάλυψε το Olbers της Γερμανίας το 1802 και η μέση διάμετρός της είναι 533km.
Υπάρχει επίσης και μια «οικογένεια αστεροειδών, η «οικογένεια της Παλλάδας», στην οποία οικογένεια η Αθηνά αποτελεί το βασικότερο μέλος.
Αν η αντίληψη του ατόμου είναι σφαιρική ή αποσπασματική, λεπτομερειακή ή επιφανειακή, ορθή ή εσφαλμένη μας δείχνει η Αθηνά σε έναν αστρολογικό χάρτη και είναι, μαζί με τον Ερμή, ο βασικότερος αστρολογικός δείκτης της αντίληψης.
Γι’ αυτό θα εξετάσουμε όσο γίνεται πιο διεξοδικά τον τρόπο λειτουργίας της στο κάθε ζώδιο.
Πώς λειτουργεί, λοιπόν, η Αθηνά όταν βρίσκεται στο ζώδιο των Ιχθύων;
Είναι γνωστό πως ο άλλος πλανήτης που συνδέεται με ορθολογιστικές-διασκεπτικές διαδικασίες, ο Ερμής, στο ζώδιο αυτό έχει άσχημους τίτλους, έχει και αδυναμία και πτώση (η κλασική αρχαιοελληνική Αστρολογία του δίνει -9). Αυτό, γιατί το ζώδιο των Ιχθύων έχει να κάνει κυρίως με το χώρο του εξωλογικού, του υπερφυσικού αν θέλετε, με το χώρο κυρίως της διαίσθησης, της εξωαισθητηριακής αντίληψης, της φαντασίας, του ονείρου, αλλά και της χίμαιρας και της ουτοπίας, γι’ αυτό ο ορθολογιστής Ερμής (αφέντης της ορθολογιστικής Παρθένου) δεν ευδοκιμεί ιδιαίτερα στα θολά νερά των Ποσειδώνιων Ιχθύων.
Άρα λοιπόν και η ορθολογιστική Παρθένα δε θα μπορέσει να δώσει εδώ την ορθολογιστική δυναμική της· μπορεί, όμως, όπως κάνει και ο Κρόνος στους Ιχθύες να δώσει κάποια δομή, να βάλει μια τάση στον ιδιότυπο αυτό ζωδιακό χώρο, οργανώνοντας, τιθασεύοντας, ταξινομώντας ό,τι προέρχεται από εξωλογικές σφαίρες. Πιο συγκεκριμένα η Παλλάδα εδώ μπορεί να λειτουργήσει ως εξής:
-Να δώσει ικανότητα εξωαισθητηριακής κυρίως αντίληψης, αντίληψης διαισθητικής που, όμως, έχει υποστεί και κάποια λογική διαδικασία, δεν είναι απλά έκφραση ενός ανερμάτιστου υποσυνείδητου, κάτι που μπορεί να είναι καλό για σουρεαλιστικό ποίημα, κάκιστο όμως για την καθημερινή ζωή και για την επιστημονική σκέψη.
-Δίνει ικανότητα χειρισμού των πληροφοριών που έρχονται από εξωλογικές σφαίρες, αξιοποίησής τους και όχι τυφλή υποταγή σ’ αυτές.
-Επιτρέπει την επεξεργασία της έμπνευσης, ώστε αυτή να μορφοποιηθεί, να πάρει σάρκα και οστά, μιας και έμπνευση που δεν μορφοποιείται σε κάτι συγκεκριμένο, όσο σπουδαία και αν είναι, τελικά παραμένει άχρηστη.
-Ελέγχει τον ακραίο συναισθηματισμό, βάζει όρια στην αχαλίνωτη φαντασία, κάτι που μπορεί να δώσει και κάποιες εσωτερικές συγκρούσεις να προκαλέσει κυκλοθυμική συμπεριφορά, να δώσει διλήμματα και εσωτερική πάλη, όταν η αχαλίνωτη φαντασία και ο ακραίος συναισθηματισμός θα πρέπει να υποκύψουν στον ορθολογιστικό έλεγχο που η Παλλάδα επιτάσσει.
-Μαχητικότητα όταν πρόκειται να υποστηρίξει αναξιοπαθούντες κάθε μορφής, - άρρωστους, μετανάστες, φυλακισμένους κ.ά.-, μαχητικότητα που, όταν υπάρχει εμπλοκή του ατόμου με κάποιο δόγμα, θρησκευτικής φύσεως κυρίως, μπορεί να δώσει και ακραίες μορφές δογματισμού ή φανατισμού.
-Πολύ καλή θέση για όσους ασχολούνται με τη θάλασσα, μπορεί να δώσει το «στρατηγό-πλοίαρχο», το δαιμόνιο έμπορο που ασχολείται με ναυτιλιακά, τον εμπνευσμένο ναυπηγό.
Γενικά η θέση της Παλλάδας σ’ αυτό το ζώδιο μπορεί να δώσει τιθάσευση των επικίνδυνων πλευρών του ζωδίου (παραίτηση, φυγή, εξαπάτηση, σύγχυση), αξιοποίηση της καλλιτεχνικής και μεταφυσικής φύσης τους. Γι’ αυτό ευνοεί την καλλιτεχνική δημιουργία, μπορεί να δώσει το συγκροτημένο μεταφυσικό που πατά στο «χώρο του αοράτου» χωρίς να χάνει την επαφή με την πραγματικότητα.
«Εξορθολογισμένη» (ας μας επιτραπεί ο νεολογισμός) φαντασία και ελεγχόμενος συναισθηματισμός είναι τα hot points της Παλλάδας σ’ αυτό το τελευταίο ζώδιο του ζωδιακού, εν κατακλείδι.
Ροπή στις θεραπείες που έχουν να κάνουν με μεταφυσικό-διαλογιστικό πλαίσιο.
*Η φωτογραφία είναι φτιαγμένη με AI
Διάβασε επίσης: