Μάικλ Τζάκσον-Ο βασιλιάς που αρνιόταν να μεγαλώσει
από τον Γιάννη Ριζόπουλο
Ο κόσμος της showbiz είναι ιδιαίτερα σκληρός και σε αρκετές περιπτώσεις πίσω από την λάμψη των πρωταγωνιστών της κρύβονται προσωπικά δράματα, συμπλέγματα και ψυχικά τραύματα που τροφοδοτούν την ανάγκη της επιτυχίας, χωρίς ωστόσο να θεραπεύονται ποτέ. Δυστυχώς, η κοινωνική και οικονομική καταξίωση δεν αρκεί για να καλύψει τα εσωτερικά κενά και τις εσωτερικές δυσαρμονίες, αντίθετα τους προσφέρει ένα «χρυσό» περιτύλιγμα, ικανό να ξεγελάσει ή να διασκεδάσει τις ανησυχίες τους αλλά που σχεδόν πάντα την ώρα της κρίσης αποδεικνύεται διάτρητο.
Σε αρκετές περιπτώσεις οι δραματικές συνέπειες αυτού του ψυχικού αδιεξόδου παραμένουν κρυφές μέχρι που η ίδια η κρίση τις αποκαλύπτει.
Ο Μάικλ Τζάκσον ήταν ένα ακόμη παράδειγμα αυτής της αναντιστοιχίας της «ευτυχισμένης» δημόσιας εικόνας ενός σταρ, με την αμείλικτη εσωτερική πραγματικότητα του.
Γεννήθηκε στις 29/8/58 στο Γκάρι της Ιντιάνα. Για την ώρα γέννησης του υπήρξαν αρχικά διάφορες εκδοχές, μέχρι που ο ίδιος έδωσε το χρονικό στίγμα στην αυτοβιογραφία του: «Αργά το βράδυ της 29ης Αυγούστου».
Και τελικά η ώρα στην οποία κατέληξαν πολλοί αστρολόγοι και ανταποκρίνεται στα δεδομένα της ζωής του ήταν 23:58, μια ώρα που «εβγαζε» τον Ωροσκόπο του στις 18ο και 6΄ των Διδύμων.
Απόλυτα λογικό, αν σκεφθεί κανείς πως το «σύνδρομο του Πήτερ Παν», του ανθρώπου δηλαδή που «δεν μεγαλώνει ποτέ», έχει τις ρίζες του στον άξονα Διδύμων-Τοξότη.
Στο ωροσκόπιο που προκύπτει, η καλλιτεχνική του ταυτότητα υποδηλώνεται βέβαια από την Ιχθυακή Σελήνη στο 10ο οίκο, η οποία μάλιστα ως αστρική «πέφτει» πάνω στο Μεσουράνημα του, ενδυναμώνοντας την επιρροή της. Ακριβώς απέναντι της, η Δήμητρα έβαλε τα θεμέλια για μια παγκόσμια αναγνώριση, ενώ και ο Δίας συνέβαλε αποφασιστικά στην επιτυχία σχηματίζοντας ένα τ-τετράγωνο με τον αστρικό Ερμή και το αστρικό Μεσουράνημα.
Ο Ποσειδώνας σε σύνοδο με το Δία (μια ένδειξη πολύ-καλλιτέχνη) συμμετέχει και αυτός στο όλο σχήμα, δίνοντας μια επιπλέον ώθηση στις καλλιτεχνικές του τάσεις.
Στην προσωπικότητα του Μάικλ Τζάκσον ανιχνεύονται επίσης τόσο τα στοιχεία πρωτοτυπίας και η εκκεντρικότητα που απορρέουν από τη σύνοδο της Αφροδίτης με τον Ουρανό, όσο και τα σημάδια του καθοριστικού ρόλου της οικογένειας και ειδικότερα του πατέρα του (ο Ήλιος στον 4ο οίκο, σε σύνοδο με τον Πλούτωνα).
Το μεγάλο θέμα για τον ίδιο αποδείχθηκε πως ήταν οι μεγάλες πιέσεις που δέχθηκε από νωρίς, χάνοντας ουσιαστικά την παιδική του ηλικία (ο Κρόνος σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο και σε τετράγωνο με τη Σελήνη του). Τα απωθημένα που δημιουργήθηκαν από τα χρόνια της σκληρής δουλειάς, καθόρισαν ουσιαστικά και τη μετέπειτα στάση του όταν πλέον μπορούσε να ορίζει ο ίδιος τις κινήσεις του. Και η παιδικότητα έγινε αυτοσκοπός, δημιουργώντας συχνά ...αμηχανία, μπερδέματα και παρεξηγήσεις.
Ο «δαιμονισμένος» Άρης
Εκτός από τον Κρόνο ή αν προτιμάτε μαζί με αυτόν, το βασικό αστρολογικό πρόβλημα του Μάικλ Τζάκσον ήταν ο Άρης του.
Αυτός ο Άρης στο 12ο οίκο, που η τροπική του θέση είναι στις 22 του Ταύρου και η αστρική του στις 29 μοίρες του Κριού, ήταν μαζί με τον Κρόνο και την υπερευαίσθητη Σελήνη στους Ιχθύες ένας από τους κύριους «υπεύθυνους» για τον άστατο ψυχισμό και τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπισε ο Τζάκσον και που τελικά αποδείχτηκαν μοιραία.
Παραδοσιακά ο 12ος συνδέεται με θέματα υγείας, ιδιαίτερα αυτά που απορρέουν από έναν «εσωτερικό εχθρό».
Μπορείτε να παρατηρήσετε ότι συνδυάζοντας τις τροπικές με τις αστρικές θέσεις, η επιβάρυνση του Άρη γίνεται ακόμη μεγαλύτερη: Ο αστρικός Κρόνος (στο Σκορπιό) σε αντίθεση βάζει μια παράμετρο χρόνιων προβλημάτων, ενώ ο ίδιος ο Άρης στην αστρική του εκδοχή σχηματίζει αντίθεση με τον Ποσειδώνα (και το Δία) υπονοώντας ότι υπάρχει ουσιαστικός κίνδυνος από τοξική μόλυνση ή λανθασμένη χορήγηση φαρμάκων.
Ακόμη η αντίθεση του Άρη με τους δύο πλανήτες που βρίσκονται στον 5ο οίκο, σχετίζεται με το σκάνδαλο που ξέσπασε γύρω από την πιθανολογούμενη παιδοφιλία του.
Ο Άρης, που κάνει επιπλέον και μια σύνοδο με τον αστρικό Ωροσκόπο, ήταν συνυπεύθυνος και για τις διαρκείς ...μεταμορφώσεις του Μάικλ Τζάκσον. Το τ-τετράγωνο που σχηματίζει με την αστρική Σελήνη και την αστρική Δήμητρα είναι μια τυπική ένδειξη εσωτερικής ...φαγωμάρας και αισθητικών επεμβάσεων (πρακτικά το άτομο δεν μπορεί να συμφιλιωθεί με τη δημόσια εικόνα του).
Η «κρυφή» σχέση του Άρη με τον αστρικό Ωροσκόπο, ήταν ουσιαστικά η όψη που απελευθέρωσε τις δυνάμεις του 12ου οίκου, δίνοντας τους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ ο «κόκκινος πλανήτης» σφράγισε την «δαιμονική» επιρροή του στις 25/6/2009, όταν δηλαδή ο βασιλιάς της ποπ έφυγε από την ζωή, οργανικά και ψυχικά ταλαιπωρημένος.
Τότε, σε ένα μακάβριο ενεργειακό πινγκ πονγκ ο Άρης επιβεβαίωσε την δικαιοδοσία του στον Ωροσκόπο του Μάικλ Τζάκσον, αναπαράγοντας τους κινδύνους που ελλόχευαν στο γενέθλιο θέμα του.
Συγκεκριμένα στο αστρικό Ηλιακό τόξο ο Άρης ήταν στις 18 μοίρες και 38΄ των Διδύμων, πάνω δηλαδή στο γενέθλιο τροπικό ωροσκόποκαι φυσικά απέναντι από τον γενέθλιο τροπικό Κρόνο.
Για την ιστορία μια ανάλογη λειτουργικότητα είχε δείξει ο Άρης και στην περίπτωση του Τζων Λένον, ο οποίος δολοφονήθηκε από τον Μ. Τσάπμαν όταν –πάλι- ο προχωρημένος αστρικός Άρης «έπιασε» τον Ωροσκόπο του