Χριστίνα Ωνάση-Όταν τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία
Τοξότης με Ωροσκόπο στο τέλος του Ταύρου και Σελήνη στον Αιγόκερω υπήρξε μια από τις πλουσιότερες και παράλληλα δυστυχέστερες γυναίκες του κόσμου.
από τον Γιάννη Ριζόπουλο
Τοξότης με Ωροσκόπο στο τέλος του Ταύρου και Σελήνη στον Αιγόκερω υπήρξε μια από τις πλουσιότερες και παράλληλα δυστυχέστερες γυναίκες του κόσμου.
Όσον αφορά την αστρολογική ανάγνωση, το ...εύκολο στην περίπτωση της είναι ο Δίας στον 10ο οίκο, μια θέση που συνδέεται άμεσα με κοινωνικά και οικονομικά πλεονεκτήματα, δεν καλύπτει όμως τις συναισθηματικές παραμέτρους με ανάλογο τρόπο. Η θέση του Δία στο ζώδιο των Ιχθύων παραπέμπει μάλιστα ευθέως στην εφοπλιστική ιδιότητα τόσο του πατέρα της όσο και της ίδιας, ενώ επιπλέον η σύνοδος του Ήλιου με την αστρική Δήμητρα και η σύνοδος του Μεσουρανήματος με την τροπική Δήμητρα είναι ενδεικτικές της celebrity ιδιότητας που τη συνόδεψε σε όλη της τη ζωή.
Όσο για την τεράστια περιουσία που απέκτησε ύστερα από τον θάνατο του Αριστοτέλη Ωνάση, είναι απόλυτα περιγραφική η αντίθεση του Ουρανού με την Δήμητρα στον άξονα των οικονομικών (2ος-8ος οίκος). Η «σύμπτωση» του αστρικού Μεσουρανήματος με αυτήν την αντίθεση, έκανε το περιεχόμενο της κεντρικό στην ζωή της Χριστίνας, με την συνδρομή βεβαίως του γωνιακού Δία αλλά και της Αφροδίτης στον 8ο οίκο.
Το 1975, όταν πέθανε ο Ωνάσης, στο Ηλιακό της Τόξο ο προχωρημένος Ουρανός ήταν πάνω στην ακμή του 4ου οίκου, ενώ παράλληλα ο προχωρημένος Δίας σε ακριβές τετράγωνο με τη γενέθλια Αφροδίτη.
Όμως η συναισθηματική της δυστυχία (η Αφροδίτη και η αστρική Σελήνη σε τετράγωνο με τον Κρόνο στον 5ο οίκο) δεν μπορούσε να καλυφθεί από τον ποταμό των χρημάτων που είχε στη διάθεση της.
Η ευαισθησία της Σελήνης της, η παιδικότητα της Αφροδίτης της, η ανασφάλεια και η ατυχία του Κρόνου αλλά και το «αγύριστο κεφάλι» της προϊόν μιας μάλλον «αρσενικής» νοοτροπίας (η Σελήνη σε σύνοδο με τον Άρη) την έκαναν ένα εύκολο θύμα των τυχοδιωκτών, που έβλεπαν στο πρόσωπο της μια χρυσή ευκαιρία για να πλουτίσουν.
Κανονικά το τρίγωνο του Ήλιου (στον 7ο οίκο) με τον Πλούτωνα δεν προϊδεάζει για «ατυχίες» στο γάμο αλλά στην προκειμένη περίπτωση η διευκολυνόμενη αντίθεση που δημιουργείται με «κορυφή» τον αστρικό Ήλιο (πάνω μάλιστα στην ακμή του οίκου) και «βάση» τον αστρικό Πλούτωνα και τον τροπικό Άρη μαζί με την τροπική Σελήνη, υποδηλώνει ότι οι σύντροφοι της είχαν μάλλον σκοτεινά κίνητρα και κάτω από αυτό το καθεστώς η ισορροπία στις σχέσεις της δεν ήταν μια διόλου εύκολη υπόθεση.
Όμως με τον Πλούτωνα υπάρχει και συνέχεια. Η θέση του στον Λέοντα και τον 4ο οίκο συνδέεται το ίδιο άμεσα με την κοινωνική και οικονομική ισχύ του πατέρα της αλλά και με τις «μοιραίες» οικογενειακές καταστάσεις που έζησε και της άφησαν ανεξίτηλα τα σημάδια τους.
Η αντίθεση Άρη-αστρικού Πλούτωνα, εξ αιτίας της πολικότητας 3ου-9ου οίκου, είχε άμεση ανάμειξη στο χαμό του αδελφού της Αλέξανδρου, τον Ιανουάριο του 73 . Είναι χαρακτηριστικό ότι την ημέρα του αεροπορικού δυστυχήματος, στο Ηλιακό Τόξο ο προχωρημένος Άρης βρισκόταν στον Υδροχόο, ακριβώς απέναντι από το γενέθλιο Πλούτωνα.
Και τελικά, η τροπική Σελήνη της «στριμωγμένη» ανάμεσα στον Άρη (σύνοδος) και τον Ποσειδώνα (τετράγωνο) πληγωμένη από τα θανατικά και τις προσωπικές της ατυχίες κατέφυγε στα υπνωτικά και σε κάθε είδους χάπια που θα μπορούσαν να θεραπεύσουν την κατάθλιψη της.
Η Χριστίνα Ωνάση ευτύχησε στον τρίτο κατά σειρά γάμο με τον Τιερί Ρουσέλ, να φέρει στον κόσμο την κόρη της Αθηνά, με τον Κρόνο να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο: Ο διελαύνων σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο της και ο γενέθλιος σε τετράγωνα με τον προοδευμένο Ερμή και τον προοδευμένο Ωροσκόπο.
Ουσιαστικά όμως δεν πρόλαβε να χαρεί για πολύ το ρόλο της μητέρας.
Στις 19/11/88 και λίγο πριν παντρευτεί για τέταρτη φορά, ταλαιπωρημένη ψυχικά και σωματικά, έφυγε ξαφνικά από τη ζωή αφήνοντας την Αθηνά μοναδική απόγονο του ονόματος και της περιουσίας του Αριστοτέλη Ωνάση.