Αστρολογικό κους-κους
Νέα, κουτσομπολιά, φήμες, μαγειρεμένα με... αστρολογική συνταγή: Ρία Αντωνίου, Αθηνά Ωνάση/ Ευγενία Νιάρχου, Λεωνίδας Καβάκος
από την Κατερίνα Σαλωνίκη
Ρία Αντωνίου – Μια πάπια, μα τι πάπια!
Πολύ μεγάλος ντόρος τους τελευταίους μήνες γύρω από το όνομά της 23χρονης star Πελοποννήσου και μοντέλου, που λαμβάνει μέρος στο Ιταλικό «dancing with the stars».
Τώρα γιατί δεν προτίμησε το Ελληνικό είναι μια εύλογη απορία, αλλά η απάντηση είναι απλή και κατανοητή, η Ιταλία δίνει ευκαιρίες για καριέρα, ενώ εδώ άντε καμιά διαφημισούλα. Εισέβαλε λοιπόν με την ομορφιά και τη χάρη της στην 12άδα, κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό, απέσπασε τη φήμη και αναγνώριση, αλλά σκοντάφτει ακόμα στους κριτές, που δεν χαρίζονται εύκολα. Η αλήθεια είναι πως οι μέτριες χορευτικές της επιδόσεις χάνονταν μέσα στη γενικότερη έμφαση που έδινε στο styling, μοιάζοντας περισσότερο με μοντέλο που χορεύει, παρά με διαγωνιζόμενη χορεύτρια. Οι αυστηρές υποδείξεις των κριτών για τα πόδια της που κινούνται σαν της πάπιας, δεν έκαμψαν τα κοινό που για μία ακόμα φορά στο χθεσινό show, την κράτησαν για να την απολαύσουν.
Η γλυκιά Καρκίνος χαρακτηρίζεται από το Ταυ – τετράγωνο μεταξύ Ερμή, Άρη, Κρόνου και Ουρανού, δηλαδή από μια νευρικότητα και συχνή υπερένταση σε ότι καταπιάνεται.
Ο Άρης από τον Κριό δίνει ιδιαίτερη δυναμική σε αυτόν τον ανυπόμονο και εριστικό σχηματισμό, που αν εκφραστεί με πάθος και πρωτοτυπία όπως στο χθεσινό tango, διαμορφώνει το αποτέλεσμα υπέρ της. Η συμμετοχή του Ερμή σε τόσες όψεις, επιπλέον σε αντίθεση με Ποσειδώνα και τρίγωνο με Πλούτωνα, δείχνει πως η δεσποινίδα αυτή, έχει πολλούς λόγους να επιμένει διανοητικά, καλλιτεχνικά και διαισθητικά, ποντάροντας πολλά και στην Αφροδίτη της στους Διδύμους που της προσδίδει διπλωματία και χάρη.
Πολύ δύσκολα θα την αποχωριστεί αυτό το show μοιάζοντας αποφασισμένη να ξεδιπλώσει όλα τα ατού του ωροσκοπίου της. Καλή της συνέχεια.
(14/7/1988 Αθήνα)
Αθηνά Ωνάση/ Ευγενία Νιάρχου και η ακούραστη μοίρα τους
Η ιστορία των δύο οικογενειών ξεκινά τρεις γενιές πριν με τον ανταγωνισμό του Αριστοτέλη Ωνάση παππού της Αθηνάς και τον Σταύρο Νιάρχο, παππού της Ευγενίας.
Διεκδίκησαν τους ίδιους στόχους, τις ίδιες φιλοδοξίες, τις ίδιες γυναίκες, ακόμα και τις ίδιες νησιωτικές εκτάσεις, που απλά ονομάστηκαν με διαφορετικά ονόματα, όπως Σκορπιός και Σπετσοπούλα. Η πέτρα του σκανδάλου Τίνα Λιβανού γυναίκα του Ωνάση, είχε άδοξο τέλος το ίδιο και η αδερφή της Ευγενία, που ο Νιάρχος παντρεύτηκε αρχικά, καταφέρνοντας έπειτα να παντρευτεί και την Τίνα.
Οι σημερινοί απόγονοι και ξαδέρφια μεταξύ τους, Αθηνά Ωνάση και Ευγενία Λιβανού έχουν απόμακρες σχέσεις, ενώ επιμελώς φροντίζουν να μην βρίσκονται μαζί, άλλωστε πώς να βρεθούν με τόσο διαφορετικές επιλογές στη ζωή τους.
Η Αθηνά φαίνεται να κουβαλάει τη δύσμοιρη μοίρα της οικογένειας και της μητέρας της. Με την ενηλικίωσή της πήρε ότι της ανήκε, παντρεύτηκε τον Alvaro de Miranda ολυμπιονίκη της ιππασίας, μεγαλώνοντας την κόρη του με την Cibele Dorsa, που έπεσε από τον έβδομο όροφο του σπιτιού της, ενώ την καταράστηκε με μια επιστολή της.
Η εσωστρεφής και απόμακρη φύση της περιορίζεται στον αθλητισμό, μέσα από την ιππασία που λατρεύει. Μακριά από τη δημοσιότητα και τις χλιδάτες εμφανίσεις, ζει ήσυχα στην έπαυλή της που δικαιωματικά απολαμβάνει.
Η Ευγενία αντίθετα κάνει παρέα με πριγκιπικούς γόνους, αράζει σε υπερπολυτελείς θαλαμηγούς, ταξιδεύει διαρκώς για ψώνια και night life σε prive club και μόνο, ενώ σχεδιάζει κοσμήματα που πωλούνται στο ντιζαινάτο Colette του Παρισιού.
Εκείνο που τις ενώνει σίγουρα στην αστρολογική τους υπόσταση, είναι οι όψεις των φωτοδοτών με τον Πλούτωνα, όψεις που χαρακτήριζαν το 90% των ωροσκοπίων αυτής της οικογένειας. Η Αθηνά είναι Υδροχόος με τον Ήλιο σε τετράγωνο με Πλούτωνα και Σελήνη και η Ευγενία είναι Καρκίνος με τη Σελήνη στον Σκορπιό (πιθανότατα) σε σύνοδο με Πλούτωνα. Η Ευγενία ανταποκρίνεται στο έπακρον στις προσφορές του ακριβέστατου τριγώνου Ήλιου – Δία, ενώ η Αθηνά υποτάσσεται στην αντίθεση Κρόνου – Βόρειου – Δεσμού στον άξονα 1ου – 7ου οίκων, αλλά και στο υπαινικτικότατο αυτό Ταυ – τετράγωνο.
Ωστόσο το εξάγωνο του Κρόνου με τον Ερμή και το τρίγωνο με τη σύνοδο Αφροδίτης – Άρη, την καθιστούν ιδιαίτερα σοβαρή και επιφυλακτική, απέναντι στη συνέχιση μιας ζωής κάτω από φώτα που τύφλωσαν τελικά τους προγόνους της.
Η Ευγενία ακολουθώντας το τρίγωνο της Αφροδίτης με τον Ποσειδώνα, σχεδιάζει εκτός από κοσμήματα και μια φανταχτερή ζωή, που αποδέχεται σαν λαχταριστή κληρονομιά.
Εκτός λοιπόν από το φάντασμα της θύμησης, υπάρχει ανάμεσά τους και η ενσάρκωση μιας τεράστιας διαφορετικότητας, που βιώνουν σε χωριστά μονοπάτια.
(Αθηνά Ωνάση 29/1/1985 Neuilly-sur Seine, Γαλλία 2.50 am)
(Ευγενία Νιάρχου 15/7/1986 New York)
Λεωνίδας Καβάκος – Ο λεκτικός και μουσικός χείμαρρος ερμηνεύει Μπετόβεν
Ο διεθνής φήμης βιολονίστας μας με την άρτια εκπαίδευση, το πηγαίο ταλέντο και τη μοναδική αισθητική μουσική ποιότητα, διαλέγει 10 σονάτες για βιολί του Μπετόβεν για να παρουσιάσει στο Μέγαρο Μουσικής με τον πρώτο κύκλο να αρχίζει στις 11/2.
Λαμβάνοντας μέρος σε ορχήστρες όλου του κόσμου, έχει αποσπάσει στα 44 χρόνια του επαίνους, σπάνιες διακρίσεις και βραβεία, ενώ είναι πληθωρικός και καθηλωτικός και στο λόγο του. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «Βήμα» θεωρεί πως ο κόσμος κυβερνάται από άξεστους και απολίτιστους, γι αυτό δεν υπάρχουν ηγέτες. Με θύμα τον πολιτισμό, εγκλωβίζονται οι επόμενες γενιές.
Στα έργα του Μπετόβεν που θα ερμηνεύσει θεωρεί πως έχει να δώσει κάτι προσωπικό, αλλιώς δεν θα ασχολιόνταν καν, εκφραζόμενος και δέος και συγκίνηση για την προσφορά του Μεγάλου συνθέτη στην ανθρωπότητα.
Ο Καβάκος σαν Σκορπιός με σύνοδο Ερμή διεισδύει στα γεγονότα κρίνοντάς τα με βαθιά προσήλωση, που το εξάγωνο Ήλιου – Άρη με τον Άρη στον Αιγόκερω την εξαπλώνει στο αντικείμενό του που είναι η μουσική. Η δεξιοτεχνία και η εξονυχιστική του ανάλυση στα μεγέθη με τα οποία καταπιάνεται, καθώς και η αψεγάδιαστη ερμηνευτική του λεπτομέρεια, οφείλονται στην Αφροδίτη στην Παρθένο σε σύνοδο με Ουρανό και Πλούτωνα και εξάγωνο με Ποσειδώνα. Εκτός από έμπνευση και μυστήριο, δημιουργεί μια ασυνήθιστα καλλιτεχνική σχέση. Το πάθος με το οποίο παίζει βιολί είναι η Πλουτώνια σχέση που έχει αναπτύξει με αυτό, σε όλες τις εκφάνσεις της. Ο κίνδυνος να χαθεί μέσα στη δύνη του πάθους, των εχθρικών αντιδράσεων και μιας καταπιεσμένης εξάρτησης, αποσοβείται περίτρανα από το τρίγωνο Άρη – Δία, που καθοδηγεί την άφθονη ενέργειά του σε φωτεινές και εποικοδομητικές σφαίρες. Ένα τεράστιο ταλέντο που όταν παίζει βιολί, προκαλεί αίσθηση μειονεξίας, όχι γιατί δεν γνωρίζουμε να παίζουμε, αλλά γιατί συνειδητοποιούμε όλα εκείνα, που περιγράφει με την ερμηνεία του.
(30/10/1967 Αθήνα)