Ντακότα Φάνινγκ - Γεννημένη για να λάμπει
Ιχθύς με Ωροσκόπο στον Ταύρο, διαθέτει ένα πραγματικά εντυπωσιακό ωροσκόπιο
από τον Γιάννη Ριζόπουλο
Η Ντακότα Φάνινγκ, ίσως η πλέον ταλαντούχα νέα ηθοποιός του Χόλυγουντ, γεννήθηκε στις 23/2/94 (ώρα 10:00) στην πόλη Conyers της Τζώρτζια και η περίπτωση της είναι μια ακόμη υπόθεση... σκανδαλώδους εύνοιας των πλανητών.
Ιχθύς με Ωροσκόπο στον Ταύρο, διαθέτει ένα πραγματικά εντυπωσιακό ωροσκόπιο με τον Ουρανό και τον Ποσειδώνα να δεσπόζουν στο Μεσουράνημα, περιγράφοντας μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα, τη Σελήνη στο Λέοντα να εγγυάται την σκηνική της παρουσία και τη Δήμητρα με το Δία-στον 1ο και 7ο οίκο αντίστοιχα-να έχουν ...αναλάβει την προώθηση της αλλά και την οικονομική της ευμάρεια.
Το δίπολο Ταύρου-Σκορπιού είναι πραγματικά ακτύπητο σε οικονομικά θέματα και η Ντακότα εκτός από τη δόξα έχει μαζέψει ήδη και ...όλο το χρήμα. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το ετήσιο εισόδημα της για το 2006 ήταν 4 εκατομμύρια δολάρια. Pas mal για ένα δωδεκάχρονο κορίτσι...
Έχει παίξει ήδη σε περισσότερες από είκοσι ταινίες-χώρια οι τηλεοπτικές σειρές-και οι διακρίσεις πέφτουν βροχή. Διακεκριμένοι συμπρωταγωνιστές της (ο Ντε Νίρο, ο Τομ Κρουζ, ο Ντέντζελ Ουάσιγκτον, ο Κερτ Ράσελ) αλλά και σκηνοθέτες όπως ο Στήβεν Σπήλμπεργκ έχουν εκθειάσει επανειλημμένα τις εξαιρετικές υποκριτικές της ικανότητες.
Αστρολογικά, όπως συμβαίνει συνήθως, πίσω από τον επαγγελματισμό μιας ανήλικης (ξεκίνησε να παίζει από πέντε ετών) κρύβεται ένας δυνατός Κρόνος (εδώ έχουμε σύνοδο Ήλιου-Κρόνου), που πρακτικά δίνει προτεραιότητα στις φιλοδοξίες, αναστέλλοντας την «τρελή» νιότη για πολύ-πολύ αργότερα. Και φυσικά οι γονείς παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο «πείθοντας» το παιδί να θυσιάσει την ξεγνοιασιά του προς όφελος της καταξίωσης του (ενδεχομένως και της δικής τους...)
Ωστόσο, όπως όλοι γνωρίζουμε, η διαχείριση μιας τόσο μεγάλης επιτυχίας είναι συχνά δίκοπο μαχαίρι. Και το θέμα για την Φάνινγκ είναι το κατά πόσο θα μπορέσει να βρει ένα μέτρο ανάμεσα στον «εύκολο» δρόμο του Δία και την «χρήσιμη καταπίεση» του Κρόνου ή αν προτιμάτε ανάμεσα στην ποιότητα του Κρόνου και την ποσότητα του Δία. Γιατί όποιος κι αν «καπελώσει» τελικά τον άλλον θα δημιουργηθεί... θέμα!
Όσον αφορά τον Κρόνο, η επικράτηση του μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μια ζωή «ντοπαρισμένη» από προσδοκίες αλλά ουσιαστικά στερημένη από τις απλές χαρές της. Ο Κρόνος έχει έναν.. διαολεμένο τρόπο να ψάχνει πάντα τα δύσκολα, ακόμη κι όταν οι ευκολίες του προσφέρονται στο πιάτο. Από την άλλη πλευρά, σε συνδυασμό με την ναρκισσευόμενη Σελήνη, ο Δίας ενδέχεται να γίνει... ασυμμάζευτος, διογκώνοντας τα ελαττώματα και τις «σκανδαλιάρικες» τάσεις της Φάνινγκ, που θα αρχίσουν να εξωτερικεύονται όταν και αν νιώσει ότι τελικά δεν αξίζει να είναι εγκλωβισμένη σε ένα αέναο κύκλο υποχρεώσεων και καθηκόντων. Φυσικά, με έναν τόσο ενεργό Κρόνο αυτή η μεταστροφή μπορεί να πάρει πολύ χρόνο ή ακόμη και να μην συμβεί... ποτέ, αφού υπάρχουν πλείστα παραδείγματα όπου ο «παππούς» του ζωδιακού κρατάει γερά τα ηνία μιας προσωπικότητας, μην επιτρέποντας στους υπόλοιπους «συμπαίκτες» του να κάνουν και πολλά-πολλά...
Ανεξάρτητα πάντως από το ενεργειακό «παιχνίδι» των δύο συγκεκριμένων πλανητών, υπάρχουν και δύο ακόμη «παίκτες» που κάποια στιγμή θα απαιτήσουν να πάρουν -έστω και με το ζόρι- πρωταγωνιστικό ρόλο στην ζωή της Φάνινγκ, αυξάνοντας κατά πολύ το εύρος των δραστηριοτήτων και των ενδιαφερόντων της αλλά και το ρίσκο μιας αναζήτησης έξω από τα καθιερωμένα. Ο γωνιακός Ουρανός αλλά και ο Πλούτωνας, που ως αστρικός κάνει αντίθεση με τον Ωροσκόπο και τετράγωνο με τη Σελήνη της, «υπόσχονται» ανατροπές και ίσως μοιραία περιστατικά που θα έχουν ως αποτέλεσμα διαδοχικές αλλαγές πορείας και «μεταμορφώσεις».
Προς ποιά κατεύθυνση θα γίνει αυτό τελικά, είναι κυρίως θέμα της ίδιας. Δεν αποκλείεται για παράδειγμα κάποια στιγμή, κάτω από τις πιέσεις του Κρόνου, η Ντακότα Φάνινγκ κουρασμένη από τα φώτα της δημοσιότητας αλλά και από το σύστημα που την συντηρεί, να στραφεί στην ανατολική φιλοσοφία, αμφισβητώντας έμπρακτα τον «φανταιζί» ρόλο της στο σταρ σύστεμ. Ακόμη ο Κρόνος μπορεί να την ορίσει ένθερμη «προστάτιδα» κοινωνικών ομάδων με προβλήματα.
Όπως και δεν αποκλείεται επίσης να ρίξει το βάρος των προσπαθειών της στην ικανοποίηση όλο και περισσότερων επιθυμιών της, πέρα από κάθε μέτρο και λογική.
Πρόκειται για δύο δρόμους με διαφορετικές προδιαγραφές, οι οποίοι ωστόσο είναι αμφότεροι αποτέλεσμα του «ανταγωνισμού» ανάμεσα στη «Δίια» και την «Κρόνια» ενέργεια.
Τυπικά πάντως και με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, τα σημαντικότερα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει είναι συναισθηματικής φύσεως, είτε πρόκειται για θέματα προσωπικών σχέσεων, είτε για δυσκολίες σε σχέση με τα παιδιά.
Κι αυτό γιατί στον άξονα 5ου-11ου κάνουν «κουμάντο» ο Κρόνος και ο Άρης, που οπωσδήποτε θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους στη ζωή της ανερχόμενης και πολλά υποσχόμενης σταρ.
Ο Άρης μάλιστα, που με σύστημα οικοθεσίας Koch βρίσκεται στα όρια 10ου-11ου οίκου, δείχνει πρόθυμος, είτε να ανατρέψει τα πάντα μέσα σε μια στιγμή (κάνει μια «κρυφή» σύνοδο με τον Ουρανό), είτε να σπείρει θυελλώδη πάθη στην προσωπική της ζωή (κάνει μια ακόμη «κρυφή» σύνοδο με την Αφροδίτη).
Ωστόσο, ακόμη και σε αυτόν τον τομέα η Ντακότα Φάνινγκ έχει το ...αυτονόητο πλεονέκτημα ενός ηθοποιού, ο οποίος μπορεί να βιώνει τις τάσεις και τις καταστάσεις του ωροσκοπίου του, μέσα από τους ρόλους που υποδύεται. Κι αυτή η «δημιουργική προβολή» συγκρινόμενη με τα όποια υλικά και κοινωνικά πλεονεκτήματα είναι πραγματικά ανεκτίμητη.