Sylvia Kristel: Η «Έμμανουέλα» δεν μένει πια εδώ

Η γυναίκα που πρωταγωνίστησε στην ταινία-θρύλο, την «Εμμανουέλα», δεν ζει πια.


Νικημένη από πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας, έφυγε από τη ζωή το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, αφήνοντας όμως πίσω της πολλές ευχάριστες αναμνήσεις, κυρίως στα... ανδρικά μυαλά.

Η Σίλβια Κριστέλ γεννήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας και ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο.

Ζυγός με ωροσκόπο στην Παρθένο, είχε τις υψηλές φιλοδοξίες που αρμόζουν σε μια Σελήνη στον Αιγόκερω, συνυφασμένες όμως με τα θέματα του οίκου που την φιλοξενεί. Είναι γνωστό πως ο 5ος οίκος συνδέεται άμεσα με ερωτικά θέματα Και στα πλαίσια μιας ενεργειακής «προβολής» που απαντάται συχνά στους ηθοποιούς, η αντίθεση της με τον ανατρεπτικό Ουρανό ήταν εκείνη που άνοιξε το δρόμο προς την επιτυχία με έναν άκρως προκλητικό ρόλο (ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ερωτική ταινία του 1974).

Την σκυτάλη παρέλαβε η Αφροδίτη στο Σκορπιό, που δεν είχε... απολύτως κανένα πρόβλημα να αναδείξει τα σεξουαλικά της προσόντα. «Γυμνή είναι μια σταρ», αυτή ήταν η φράση που συνόδεψε τη Σίλβια Κριστέλ στην πολυετή αλλά τελικά παρηκμασμένη καριέρα της.

*Αναρωτιέστε αν το δικό σας κάρμα "υπόσχεται" φήμη και δόξα; Πατήστε εδώ για να μάθετε!

Γιατί ύστερα από την τεράστια επιτυχία της «Εμμανουέλας» και των sequel που ακολούθησαν, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Εγκλωβισμένη στο ρόλο που την ανέδειξε (όλοι οι σκηνοθέτες την ήθελαν... γυμνή) και έχοντας παράλληλα μια χρόνια εξάρτηση από το αλκοόλ και την κοκαΐνη, παρότι έπαιξε σε αρκετές ταινίες, αρκέστηκε σε εκείνο το πρώτο μεγάλο άλμα. Έστω κι έτσι όμως συνέδεσε το όνομα της με μια μεγάλη επανάσταση στην φιλμογραφία. Η «Εμμανουέλα» ήταν η πρώτη ταινία, που οι συντελεστές της επιδίωξαν να πάρει τον χαρακτηρισμό Χ (αυστηρά ακατάλληλη), στοχεύοντας σε μια εμπορική επιτυχία.

Η προσωπική ζωή της Σίλβια Κριστέλ σφραγίστηκε από την αναζήτηση μιας πατρικής φιγούρας σε ρόλο ερωτικού συντρόφου και γι’ αυτό έχει σίγουρα να... πει πολλά η Σελήνη της. Η πρώτη μακροχρόνια σχέση της ήταν με τον κατά 27 χρόνια μεγαλύτερο της Βέλγο συγγραφέα και Κριό Hugo Clauss, με τον οποίο απέκτησε και το μοναδικό της παιδί.

Το 2006 εκδόθηκε η αυτοβιογραφία της με τον τίτλο «Nue».

Στο ωροσκόπιο της μπορεί κανείς να ανιχνεύσει πολλά από αυτά που όρισαν την πορεία της.

Τα φυσικά προσόντα της εντοπίζονται στις «κρυφές» όψεις της Αφροδίτης με τον Ήλιο (σύνοδος), τον Πλούτωνα (τετράγωνο) αλλά και το αστρικό Μεσουράνημα (αντίθεση).

Η γωνιακή Δήμητρα στους Διδύμους (στο 10ο οίκο) συνέβαλε στην φήμη και την αναγνωρισιμότητα της, μέσα όμως από ένα «Πλουτώνιο» ύφος (η αστρική Δήμητρα σε τετράγωνο με τον Πλούτωνα).

Με ανάλογη δυναμική αλλά σε λάθος κατεύθυνση, έδρασαν και οι δύσκολες όψεις της Σελήνης με τον Κρόνο και τον Ποσειδώνα, οι οποίες διαμόρφωσαν μια μάλλον δύσκολη ψυχολογία με καταθλιπτικές τάσεις που βρήκαν ως φάρμακο τους τις «ουσίες» (γενικά, με Κρόνο-Ποσειδώνα, η χρήση τους μπορεί πολύ εύκολα να οδηγήσει σε χρόνιες εξαρτήσεις).

Αν αναρωτηθεί κανείς ποιός είναι ο πλανήτης που υπήρξε ο πιο καταλυτικός στην επιρροή του, σίγουρα ο Πλούτωνας διεκδικεί με αξιώσεις την «πρωτιά». Η ανάμιξη του στην καριέρα της Κριστέλ είναι προφανής, ενώ δυστυχώς όντας στον 12ο οίκο έβαλε και την σφραγίδα του στα θέματα υγείας.

Εκτός από τις όψεις που προανέφερα, έχει κι ακόμη δύο, ένα τετράγωνο με το Δία κι ένα τρίγωνο με τον (γωνιακό) Άρη και όλη αυτή η «υπεροπλία» του πλανήτη απέδωσε τα μέγιστα όταν ήρθε η ώρα.

Στην πρεμιέρα της «Εμμανουέλας» ήταν ακριβώς πάνω στον γενέθλιο Ήλιο της πρωταγωνίστριας, αλλάζοντας τα πάντα στη ζωή της.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved