Αθηνά Ωνάση Vs Σιμπέλ Ντόρσα-Μια μοιραία σχέση
από τον Γιάννη Ριζόπουλο
Η «Σίντι Κρώφορντ της Βραζιλίας» Ζυγός με Αφροδίτη και Σελήνη στο Ζυγό μέχρι το 2003 φαινόταν να πλέει σε πελάγη ευτυχίας έχοντας κερδίσει με την ομορφιά της τα βασικά «προαπαιτούμενα» του ζωδίου: Την αναγνώριση του κοινού αλλά και έναν Ολυμπιονίκη -όσο και ευκατάστατο- σύντροφο, τον Αλβάρο Μιράντα.
Άλλες όμως ήταν οι βουλές των πλανητών.
Ο Κρόνος, ο Πλούτωνας και ο Άρης, σε δύσκολες όψεις με τους βασικούς συναισθηματικούς της δείκτες (την Αφροδίτη και τη Σελήνη) απεργάζονταν τα δικά τους σχέδια και δυστυχώς η «κάθαρση» συντελέστηκε με τραγικό τρόπο.
Το κακό ξεκίνησε μετά τη γνωριμία του Αλβάρο με την Αθηνά, το 2003. Η Σιμπέλ εκτός από τον έρωτα της έχασε και την κόρη της, της οποίας η επιμέλεια ύστερα από μια μάλλον παράδοξη απόφαση, δόθηκε στο νιόπαντρο ζευγάρι. Αυτή η υπόθεση συζητήθηκε ευρέως στη Βραζιλία και ειπώθηκαν πολλά. Η μοίρα όμως δεν αρκέστηκε σε αυτήν την πρώτη σκληρή ετυμηγορία.
Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε και στις 7/6/2008 η ωραία Σιμπέλ ύστερα από ένα τρομερό τροχαίο έχασε τον 54χρονο σύντροφο και στήριγμα στην περιπέτεια της. Συνάμα, η ίδια παραμορφώθηκε κι άρχισε ο Γολγοθάς των πλαστικών επεμβάσεων.
Δείχνοντας ένα εξαιρετικό σθένος ξεπέρασε το πρόβλημα της -έγραψε μάλιστα κι ένα βιβλίο όπου εξιστόρησε την εμπειρία της- και συνέχισε να αγωνίζεται για να πάρει πίσω την Βιβιάν.
Με τον νέο της σύντροφο, το γοητευτικό παρουσιαστή Τζιλμπέρτο Σκάρπα, όλα έδειχναν να κυλάνε όμορφα -η Σιμπέλ είχε ανεβάσει στο youtube ένα βίντεο με τις ευτυχισμένες τους στιγμές- και σχεδίαζαν μάλιστα να παντρευτούν τον Απρίλιο.
Όμως, η απροσδόκητη και ουσιαστικά ανεξήγητη αυτοκτονία του στις 30 Ιανουαρίου έδωσε ένα καίριο κτύπημα στην ψυχική της ισορροπία. Και στις 26 Μαρτίου έδωσε τέλος στη ζωή της πηδώντας από το ίδιο παράθυρο που είχε διαλέξει κι εκείνος.
Στο γενέθλιο χάρτη της είναι αισθητή τόσο η ανάγκη-ανασφάλεια της να έχει έναν σύντροφο, όσο και τα σημάδια της ατυχίας που την κυνηγούσε. Το τετράγωνο της Αφροδίτης με τον Κρόνο ήταν το κλειδί της πίκρας και της στενοχώριας, οι οποίες πήραν ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις εξ αιτίας της εμπλοκής στο όλο σχήμα του Άρη και του Ήλιου. Διεκδικήσεις, ανταγωνισμοί και σκληρές εμπειρίες την περίμεναν «στη γωνία», ενώ παράλληλα η σκιά που έριχνε ο Πλούτωνας στη Σελήνη της, την έκαναν να μπαίνει σε ολοένα και πιο βαθιά νερά. Η Σελήνη της είχε πιθανότατα μια επιπλέον επιβάρυνση εξ αιτίας της συνόδου της με τον αστρικό Ουρανό, μια ένδειξη «ασύμμετρης» ψυχικής απειλής.
Η τελευταία πράξη της προσωπικής της τραγωδίας παίχτηκε με τον διελαύνοντα Κρόνο να βρίσκεται πάνω στην Αφροδίτη της, «κερνώντας» την νέες πίκρες και τον Πλούτωνα να τετραγωνίζει τη γενέθλια θέση του από τον Αιγόκερω, αναπαράγοντας μια αίσθηση τέλους και ματαιότητας. Δύο εξαιρετικά ασφυκτικές ενδείξεις οι οποίες ουσιαστικά διαμόρφωσαν το «ανθυγιεινό» περιβάλλον που όρισε και την ύστατη επιλογή της.
Βέβαια, το γιατί τελικά έφτασε στην αυτοκτονία, μπορεί να απαντηθεί μόνον με τη γνώση όλων των λεπτομερειών του χάρτη της. Οι όψεις είναι ενδεικτικές ενός κλίματος, ωστόσο χρειάζεται κάτι επιπλέον (όπως για παράδειγμα ένας βεβαρυμμένος 12ος οίκος) για να δικαιολογήσει επαρκώς την πράξη της.
Τι ήταν αυτό όμως που έδεσε την τραγική μοίρα της με εκείνην της Αθηνάς;
Τυπικά η συναστρία τους δεν δείχνει να έχει κάτι το ιδιαίτερο και παραπέμπει σε πιο ουσιαστικές ή κρίσιμες πληροφορίες που θα μπορούσαμε να πάρουμε εάν γνωρίζαμε την οικοθεσία και των δύο χαρτών.
Η πραγματικότητα βέβαια είναι πως είχαμε δύο γυναίκες που η μοίρα τις έθεσε αντιμέτωπες, έχω μάλιστα την αίσθηση πως η φημολογούμενη «κατάρα» της οικογένειας Ωνάση αποφάσισε να κάνει αισθητή την παρουσία της, παρά την απέλπιδα προσπάθεια της Αθηνάς να απομακρυνθεί όσο γινόταν περισσότερο από το βάρος της. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα φαίνεται πως τα Κρόνια και τα Πλουτώνια στοιχεία που η Υδροχόος κληρονόμος έχει πλούσια στο ωροσκόπιο της βρήκαν την ευκαιρία να προβληθούν, να λειτουργήσουν δηλαδή έμμεσα στη ζωή της, «βρίσκοντας» ως φορέα την Σιμπέλ και δίνοντας μια γεύση για την δυναμική τους.
Ενεργειακά, η Αθηνά Ωνάση, είτε συνειδητά, είτε ασυνείδητα είναι όπως και ο παππούς της «διαχειρίστρια» καταστροφικών δυνάμεων κι αυτό δεν μπορεί να αλλάξει όσο κι αν δραπετεύσει στη Βραζιλία ή την ...Σελήνη. Δεν μπορεί να είναι ή να προσποιείται την αθώα. Και το μόνο που μένει να απαντηθεί είναι το «πόσο μακριά θα πάει αυτή η βαλίτσα...»
Όσον αφορά την μοιραία σχέση της με την Σιμπέλ, ενώ η συμβατική τους συναστρία είναι «βουβή», δεν συμβαίνει το ίδιο και με την «κρυφή» τους.
Η αμοιβαία σύγκριση του τροπικού και του αστρικού τους χάρτη είναι μάλιστα εξόχως αποκαλυπτική, τόσο για την «απέναντι» θέση που βρέθηκαν, όσο και για μια μοιραία εμπλοκή.
Στην σύγκριση του αστρικού χάρτη της Σιμπέλ με τον τροπικό της Αθηνάς ξεχωρίζουν οι αντιθέσεις των δύο συνόλων που πρακτικά ευθύνονται για το ότι οι σχέσεις τους τελούν υπό διεκδίκηση. Και αναφέρομαι βέβαια στις συνόδους της Αφροδίτης με τον Άρη, ένα κοινό χαρακτηριστικό και των δύο ωροσκοπίων. Η διαφορά βέβαια είναι πως η Αφροδίτη της Βραζιλιάνας καλλονής είναι πολύ πιο «κτυπημένη» (από τον Κρόνο) και ουσιαστικά μέσω της συναστρίας τους ενεργοποιήθηκαν όλα τα «μειονεκτήματα» της.
Επιπλέον ο Ωροσκόπος της Αθηνάς στο Σκορπιό συμπίπτει με τον αστρικό Βόρειο Δεσμό της Σιμπέλ, ωθώντας την με αυτόν τον τρόπο στο να συναντήσει το «πεπρωμένο» της.
Η σύγκριση του αστρικού χάρτη της Αθηνάς με τον τροπικό της Σιμπέλ είναι ανάλογα «φορτωμένη»
Το τ-τετράγωνο Ήλιου-Πλούτωνα-Σελήνης της Αθηνάς στην αστρική του εκδοχή «δένει» με την τροπική Αφροδίτη (ίσως και την Σελήνη) της Σιμπέλ, δίνοντας μια εικόνα αντιπροσωπευτική του «ο θάνατος σου η ζωή μου», ενώ ο ανταγωνισμός τους είναι και πάλι ορατός μέσα από την σύνοδο του αστρικού της Ωροσκόπου με τον Άρη, τον Ήλιο και τον Ουρανό της Σιμπέλ αλλά και από τις αμοιβαίες όψεις του Άρη με τη Δήμητρα.