Κλάους Κίνσκι: Ένας «στοργικός» πα-τέρας
Η κόρη του Πόλα δήλωσε ότι επί 14 χρόνια ο πατέρας της την κακοποιούσε σεξουαλικά
Για μια ακόμη φορά, αποκαλύπτεται πως πίσω από μια λαμπερή βιτρίνα, μπορεί να κρύβεται η μεγαλύτερη βρωμιά. Ο Κλάους Κίνσκι ήταν -μέχρι χθες- ένα πρόσωπο που έχαιρε της γενικής εκτίμησης στο χώρο του, έχοντας μάλιστα βραβευθεί για την προσφορά του στην έβδομη τέχνη.
Όμως, η κόρη του Πόλα αποφασίζοντας να δώσει ένα τέλος στον εφιάλτη που στοίχειωνε τη ζωή της για χρόνια, έσπασε τη σιωπή της και οι αποκαλύψεις της στην Stern κάνουν ήδη το γύρο του κόσμου.
«Δεν άντεχα άλλο να εξυμνείται ένας τέτοιος άνθρωπος», δήλωσε η ίδια, περιγράφοντας την σεξουαλική κακοποίηση της επί 14 συναπτά έτη από τον πατέρα της (από την ηλικία των 5 έως τα 19 της χρόνια). Εκείνος βέβαια της έλεγε με φυσικότητα ότι «έτσι κάνουν παντού οι πατεράδες με τις κόρες τους» κι εδώ που τα λέμε μετέφερε μια πραγματικότητα που πίσω από τις κλειστές πόρτες βίωσαν ή βιώνουν αρκετά κορίτσια -ενίοτε και αγόρια- παγκοσμίως, εννοείται και στην Ελλάδα.
Και παρά το πέπλο της σιωπής που σκεπάζει συνήθως αυτού του είδους τις πράξεις, είναι γεγονός πως ανάλογα οικογενειακά «μυστικά» βαραίνουν την ψυχή πολλών γυναικών, που -δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό- καλούνται να κτίσουν την προσωπική και οικογενειακή τους ζωή πάνω σε αυτά τα θεμέλια του τρόμου.
Η Πόλα Κίνσκι είναι Κριός (γεν 23/3/1952) και πιθανότατα το αποκαλυπτικό ξέσπασμα της ύστερα από πέντε δεκαετίες σιωπής οφείλεται στην πίεση που το τελευταίο διάστημα άσκησε ο διελαύνων Ουρανός πάνω στον γενέθλιο Ήλιο της. Επίσης, θα μπορούσε κανείς να σταθεί στο γενέθλιο τ-τετράγωνο της ανάμεσα στον Κρόνο, τον Ουρανό και το Χείρωνα, ιδιαίτερα αν ο τελευταίος σχετίζεται με την «οικογενειακή κληρονομιά». Το πέρασμα του Πλούτωνα από τις μοίρες του σχήματος (ο Ουρανός είναι στην 9η μοίρα του Καρκίνου) ενδέχεται να έχει κι αυτό μεγάλο μερίδιο στην «έξοδο» της από τη σκιά που την βάραινε για τόσα χρόνια.
Όσο για τις εμπειρίες που σημάδεψαν τη ζωή της, ανιχνεύονται πρωτίστως στο τετράγωνο του Άρη στο Σκορπιό με τον Πλούτωνα στο Λέοντα, ένα σχήμα στο οποίο συμμετέχει και η αστρική Αφροδίτη στον Υδροχόο. Αν και δεν έχουμε την οικοθεσία του χάρτη της, αυτό το «κρυφό» τ-τετράγωνο περιέχει το σπέρμα μιας σεξουαλικής κακοποίησης κι όπως θα δούμε είχε μια ουσιώδη ανταπόκριση (συναστρία) με τον χάρτη του πατέρα της.
Ο Κλάους Κίνσκι ήταν Ζυγός με Ωροσκόπο στον Καρκίνο αλλά αν θέλουμε να ανιχνεύσουμε τη συμπεριφορά και η πρακτική του θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τον 5ο οίκο του ωροσκοπίου του. Εκεί βρίσκεται ο Κρόνος στο Σκορπιό σε σύνοδο με τον Ερμή και σε αντίθεση με τον Άρη στον Ταύρο. Επιπλέον, ο Δίας από τον Υδροχόο και στα όρια του 8ου οίκου συγκροτεί με τους άλλους τρεις πλανήτες ένα τ-τετράγωνο, που έχει να μας πει πολλά.
Παραδοσιακά ένας Ερμής στον 5ο οίκο παραπέμπει σε επιλογές νεαρών ερωτικών συντρόφων, όμως από αυτό το σημείο μέχρι την σεξουαλική κακοποίηση του παιδιού σου, υπάρχει τεράστια απόσταση. Δεν εμπόδισε κανείς τον Κίνσκι να τα «φτιάξει» με μικρούλες -όσο άσχημος κι αν ήταν, θα μπορούσε πολύ εύκολα να «πουλήσει» την καλλιτεχνική ιδιότητα του. Το πρόβλημα του ήταν πως δεν του έφτανε αυτό. Η πιεστική ανασφάλεια του Κρόνου από τη μία πλευρά και οι επεκτατικές τάσεις plus οι «εύκολες λύσεις» του Δία από την άλλη, συγχωνεύτηκαν με την ορμή και την αυθαιρεσία του Άρη, αποδίδοντας τελικά ένα ηθικά διάτρητο καθεστώς. Ο Κρόνος με τον Άρη ήθελαν να «έχουν» και ο Δίας συνέβαλε στην άρση των φραγμών. Τι ήταν πιο εύκολο να «έχει», παρά την ίδια του την κόρη; Όταν ο Κίνσκι έλεγε στην μικρή Πόλα «έτσι κάνουν όλοι», ουσιαστικά της μετέφερε την «δικαιολογία» του Κρόνου του, φιλτραρισμένη βέβαια μέσα από το πρίσμα του Άρη και του Δία. Γιατί, ένας «σκέτος» Κρόνος δεν θα έφτανε ποτέ σε αυτό το σημείο κι αυτό το γνωρίζουν καλά όσες και όσοι έχουν τον πλανήτη στον 5ο οίκο ή το Σκορπιό.
Εδώ λοιπόν, η συμβολή του «δυσαρμονικού» Δία υπήρξε καταλυτική.
Όμως κατά τη γνώμη μου δεν φτάνουν αυτά, ακόμη κι αν συνυπολογίσουμε τις «σκοτεινές» διαστάσεις του τετραγώνου ανάμεσα στην Αφροδίτη στο Ζυγό και τον Πλούτωνα πάνω στον Ωροσκόπο του Κίνσκι. Η συγκεκριμένη όψη πέρα από τη μυστικοπάθεια της, μπορεί να παραπέμπει το ίδιο σε έναν «μανιακό» του σεξ, όσο και σε έναν αναζητητή της «τέλειας σχέσης». Ο πλανήτης-κλειδί σε αυτήν την υπόθεση είναι ο Ουρανός, αφού είναι εκείνος που ως διαταραγμένος «ειδικεύεται» στην παράκαμψη-υπέρβαση κάθε ηθικού ορίου.
Σε μια μελέτη μου που δημοσιεύθηκε στο astrology.gr με τίτλο «Το αστρολογικό πορτραίτο ενός παιδεραστή» είχα επισημάνει τη δραστικότητα του πλανήτη σε ανάλογες υποθέσεις. Και στο ωροσκόπιο του Κίνσκι, πέρα από το ότι ο πλανήτης είναι γωνιακός -έχει δηλαδή πρωταγωνιστικό ρόλο στις κατευθύνσεις και τις επιλογές- χαρακτηρίζεται από τη σύνοδο του με τη Σελήνη, μια όψη που συμπεριλαμβάνεται στις SOS όψεις της συγκεκριμένης μελέτης. Για έναν άνδρα αυτή η όψη αφήνει ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, αφού με τη συνδρομή επιπλέον διαταραχών, το θηλυκό πρότυπο της Σελήνης μπορεί να διαστραφεί παντοιοτρόπως.
Ακόμη, η Σελήνη του Κίνσκι σχηματίζει και ένα «κρυφό» τετράγωνο με τον αστρικό Πλούτωνα, μια όψη που επίσης συμπεριλαμβάνεται στα SOS της μελέτης.
Και μια τρίτη από αυτές είναι η όψη ανάμεσα στον Άρη και τον Δία, που επίσης «κοσμεί» τον χάρτη του Κίνσκι...
Αν τώρα θέλουμε να απαντήσουμε σε ένα ακόμη «γιατί», η συναστρία πατέρα και κόρης μας βοηθά να κατανοήσουμε τους λόγους που την επέλεξε ως «δοχείο ηδονής».
Η σύμπτωση των δύο τ-τετραγώνων που περιέγραψα πιο πάνω ήταν εκείνη που άναψε το φυτίλι της σεξουαλικής κακοποίησης.
Πάνω στον Δία, τον Άρη και τον Κρόνο του Κίνσκι «κλείδωσαν» ο Άρης, ο Πλούτωνας και η αστρική Αφροδίτη της κόρης του, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για μια σεξουαλική «έλξη», βασισμένη στην επιβολή του ισχυροτέρου και την κάλυψη των «αναγκών» του. Οι άρρωστες επιθυμίες του θύτη «έδεσαν» με το σεξουαλικό προφίλ του θύματος, κάτι που πέρα απ’ όλα τα άλλα μας θυμίζει ότι μια «δυνατή» συναστρία μπορεί να είναι μεν ευλογία όταν υπάρχει κοινή συναίνεση αλλά και κατάρα όταν έχουμε να κάνουμε με μια διαταραγμένη προσωπικότητα.
*Αναρωτιέστε αν το δικό σας κάρμα "υπόσχεται" φήμη και δόξα; Πατήστε εδώ για να μάθετε!