Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο σε κρίσιμο σταυροδρόμι

Σκορπιός με Ωροσκόπο και Σελήνη στο Ζυγό, χαρακτηρίζεται από την έντονη παρουσία του Πλούτωνα και του Ουρανού
Παπασταύρου Λίντα

από το Γ. Ριζόπουλο

Σκορπιός με Ωροσκόπο και Σελήνη στο Ζυγό, χαρακτηρίζεται από την έντονη παρουσία του Πλούτωνα και του Ουρανού (στον 1ο οίκο), δύο πλανητών που αν μη τι άλλο δίνουν στην προσωπικότητα του ιδιαίτερα και απρόβλεπτα στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση η σύνθεση των «απόλυτων» ή εσωστρεφών κατευθύνσεων του Πλούτωνα με την πολιτική του «όλα στο φως» που επαγγέλλεται ο Ουρανός είναι …κομματάκι δύσκολη. Υπάρχει επίσης μια ουσιώδης διάσταση ανάμεσα στις τάσεις ελέγχου του Πλούτωνα και την ανένταχτη φύση του Ουρανού. Και βέβαια κάτω από αυτές τις συνθήκες η εσωτερική μάχη κορυφώνεται και οι αντιφάσεις περισσεύουν.

Είναι ίσως χαρακτηριστικό ότι αμέσως μετά την τεράστια επιτυχία του «Τιτανικού» ο Ντι Κάπριο-κατά δήλωση του-έκανε …ότι περνούσε από το χέρι του για να «σπάσει» την εικόνα που είχε δημιουργήσει στο κοινό. Αντίστοιχα, έχοντας μια εξ ορισμού στενή σχέση με το χρήμα (ο Ήλιος, η Αφροδίτη και ο Άρης στο 2ο οίκο)…υποδύεται τον ανήξερο, προσπαθώντας πρακτικά να «υποστηρίξει» το …αντικομφορμιστικό σύνδρομο του Ουρανού του, ο οποίος δείχνει εξαιρετικά ενισχυμένος από τη σύνοδο του με τον Ερμή. Όμως το γιατί ο Ουρανός παίρνει τελικά τόση αξία για τον Ντι Κάπριο φαίνεται επιπλέον από την ίδιο-συναστρία, όπου ο πλανήτης ως αστρικός κάνει συνόδους με τον Ωροσκόπο στο Ζυγό, ενώ αντίστοιχα «υποδέχεται» τον Ήλιο και την Αφροδίτη στην αστρική τους εκδοχή. Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν να κάνουν μόνον με το χαρακτήρα του δημοφιλούς καλλιτέχνη αλλά και με ανατρεπτικές καταστάσεις που μέλλεται να ζήσει, τόσο στην προσωπική-οικονομική του ζωή, όσο και στην καριέρα του. Στο «μενού» υπάρχει τουλάχιστον μια εντυπωσιακή στροφή, η οποία βρίσκεται μπροστά του (η είσοδος του Ουρανού στον 7ο οίκο θα την …επισημοποιήσει) και ουσιαστικά διαισθανόμενος ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο σε αυτή τη ζωή, θέλει να είναι προετοιμασμένος για τα χειρότερα.

Επίσης η ίδιο-συναστριακή σύνδεση του Ουρανού με την Αφροδίτη και του Άρη με τη Σελήνη υποδηλώνει extreme η …βιτσιόζες καταστάσεις στη σεξουαλική του ζωή, που όταν και αν δημοσιοποιηθούν θα κάνουν πολλούς να …τρίβουν τα μάτια τους!

Φυσικά «λόγο» στις εξελίξεις έχουν και δύο ακόμη πλανήτες που δεσπόζουν στο γενέθλιο ωροσκόπιο του Ντι Κάπριο.
Το εσωστρεφές και «αθόρυβο» προφίλ του Πλούτωνα είναι έκδηλο στην προσωπική του ζωή, η οποία, ελέω Αφροδίτης στο Σκορπιό, κινείται μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αποκρύπτοντας ιδιαίτερες στιγμές και ιδιαιτερότητες. Και σε αυτό το σημείο μπορώ να παρατηρήσω ότι …πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!
Αυτήν την περίοδο, ο διελαύνων Πλούτωνας έχοντας …εισβάλλει στον 4ο οίκο προετοιμάζει «Οβιδιακές» μεταμορφώσεις στη ζωή του Ντι Κάπριο με επίκεντρο βέβαια την οικογενειακή του ζωή και τα «αόρατα» νήματα που τον συνδέουν με το παρελθόν και τις ρίζες του. Επιπρόσθετα, το επερχόμενο τετράγωνο του πλανήτη με τη γενέθλια θέση του, θα θέσει μέσα στην επόμενη διετία το …ερώτημα του μηδενισμού αναπαράγοντας καταστάσεις που θα θυμίζουν αρκετά τον Τιτανικό…
Φυσικά σε κάθε περίπτωση ο Πλούτωνας έχει και μια δημιουργική διάσταση, η οποία αναμένεται να ενισχυθεί από την-σύντομη είναι η αλήθεια-διέλευση του Δία από τον 7ο οίκο του ωροσκοπίου του μέσα στο 2011.

Ο Κρόνος στον 10ο οίκο σε τετράγωνο με τη Σελήνη του έπαιξε –και παίζει-καθοριστικό ρόλο στη ζωή του επηρεάζοντας άμεσα το οικογενειακό του περιβάλλον Οι γονείς του χώρισαν από πολύ νωρίς και ο ίδιος έζησε ένα μεγάλο διάστημα των παιδικών του χρόνων στις υποβαθμισμένες γειτονιές του Λος Άντζελες. Όμως η πολυτιμότερη συμβολή του πλανήτη των περιορισμών εντοπίζεται στο χαρακτήρα του Ντι Κάπριο, αφού τον προίκισε με ηθικούς κώδικες και ένα υψηλό αίσθημα ευθύνης, το οποίο πρακτικά είναι και το μόνο που μπορεί να αναστείλει τις όποιες «παρεκτροπές» του Ουρανού. Στον Κρόνο και τα ενοχικά του σύνδρομα οφείλονται μάλλον και οι προσπάθειες του για τη σωτηρία του πλανήτη, μια τάση που κατά τα άλλα «πατάει» πάνω στις αστρικές θέσεις του Ωροσκόπου και της Σελήνης του στην Παρθένο.

Το τετράγωνο του Κρόνου αλλά και η σύνοδος του αστρικού Άρη με την τροπική Σελήνη επισημαίνουν επίσης την πολύ στενή και έντονη σχέση όχι μόνον με τη μητέρα του αλλά και με μια άλλη «γυναίκα της ζωής του», τη γιαγιά του. Ο Άρης βέβαια ο οποίος γενικότερα προσδίδει στο θηλυκό αρχέτυπο έναν ιδιαίτερο δυναμισμό, ενδέχεται να έχει και μερικές ανεπιθύμητες παρενέργειες, όπως το 2005 που η Αρέθα Γουίλσον τον χαράκωσε με ένα σπασμένο μπουκάλι στο λαιμό. Από αυτήν την άποψη ο Ντι Κάπριο κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να γίνει …βορά στα χέρια κάποιας εκστασιασμένης «θαυμάστριας» του.

Ο καλλιτέχνης Ντι Κάπριο
Θα έλεγε κανείς ότι ο Ωροσκόπος του και η Σελήνη στο Ζυγό, σε συνδυασμό με το τετράγωνο του Δία με τον Ποσειδώνα αποδείχθηκαν αρκετά για μια λαμπρή καλλιτεχνική σταδιοδρομία.

Ωστόσο, τα δεδομένα μιας συμβατικής θεώρησης είναι εξαιρετικά αδύναμα στο να περιγράψουν την καλλιτεχνική του ιδιότητα. Αυτή γίνεται πολύ πιο …εκθαμβωτική από τις αντιθέσεις του αστρικού Μεσουρανήματος με τον Ποσειδώνα και του αστρικού Ωροσκόπου με το Δία. Επίσης ο αστρικός Ποσειδώνας κάνει σύνοδο με τον Ήλιο του και βέβαια ο αστρικός Δίας τετράγωνο.
Και με την ευκαιρία να σημειώσω ότι έχω κουραστεί πλέον από βαθυστόχαστες και μακροσκελείς αστρολογικές αναλύσεις καλλιτεχνών στις οποίες ουδείς λόγος γίνεται για τον Ποσειδώνα. Θεωρώ πως αν ο εκάστοτε δόκιμος ερμηνευτής είχε μια υποτυπώδη αστρολογική συνείδηση δεν θα έγραφε για το Ντι Κάπριο ή για οποιονδήποτε άλλον ομόλογο του ένα …κατεβατό με μηδενική ουσία ως προς την καλλιτεχνική του ιδιότητα. Είναι σαν να σερβίρεις ομελέτα χωρίς αυγά… Και από αυτήν την άποψη όλοι όσοι αστρολογούν «στου κασίδη το κεφάλι», σε βάρος δηλαδή ενός κοινού που δεν είναι υποχρεωμένο να γνωρίζει τις βασικές αστρολογικές αρχές, θα ήταν καλύτερα να ασχοληθούν με κάποιο άλλο …σπορ, γιατί εκτός των άλλων δίνουν μια επίπλαστη εικόνα για την ίδια την αστρολογία.

Επιστρέφοντας στα καθ’ ημάς, με δεδομένη τη σύνοδο Ήλιου-Αφροδίτης στο Σκορπιό, τον Άρη στο ίδιο ζώδιο και τις γωνιακές θέσεις του Ουρανού και του Πλούτωνα, δεν ήταν καθόλου τυχαίο το ότι ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο ξεχώρισε και ωφελήθηκε τα μέγιστα από τους ρόλους του σε ταινίες με έντονο το τραγικό στοιχείο όπως ο «Τιτανικός» ή το «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Έχω ξαναγράψει ότι το «στοίχημα» ενός ηθοποιού είναι το να βγάλει στη σκηνή ή το πανί την ενέργεια που υπάρχει στο ωροσκόπιο του. Και σε κάθε περίπτωση αυτή η δημιουργική προβολή έχει θετικές συνέπειες τόσο στην καριέρα του, όσο και στη ζωή του, αφού με τους ρόλους του «καταναλώνει» μια ενέργεια που διαφορετικά θα έπρεπε να τη βιώσει αποκλειστικά στην καθημερινότητα του, με όλες τις συνέπειες.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved