Φωκάς Ευαγγελινός: Έτοιμοι να φύγουμε στο δικό του όνειρο
Η τελευταία του απόπειρα είναι η μουσικοθεατρική παράσταση «Θα σε Πάρω να Φύγουμε» αφιερωμένη στα χρυσά χρόνια της ελληνικής επιθεώρησης
Το όνειρό του να γίνει χορευτής εκφράστηκε στα 18 του χρόνια αρχίζοντας τα πρώτα grand jete στην περιπέτεια. Η άρνηση του πατέρα του να στηρίξει την επιλογή του φούντωσε ακόμα περισσότερο τις φιλοδοξίες του και σαν Τοξότης με Ερμή, Αφροδίτη και Άρη στον Αιγόκερω, επισφράγισε την επιθυμία του.
Επειδή λοιπόν όποιος τολμά και επιθυμεί πραγματικά, βρίσκει τη λύση του, έτσι και εκείνος μετά τις επίπονες σπουδές του που έφτασαν μέχρι το Λονδίνο, βρήκε το δρόμο προς την επιτυχία.
Μια επιτυχία που αριθμεί πολλές επιτυχημένες δουλειές μεγάλου βεληνεκούς και μια σταδιοδρομία που διανθίζει συνεχώς με ερεθίσματα, που ξεκινούν από το μυαλό και καταλήγουν να εκφράζονται με το σώμα.
Ο Ερμής στον Αιγόκερω τον κάνει να συλλαμβάνει την ιδέα του ολοκληρωμένα και με τέλεια πειθαρχία, την οποία ο Άρης στο ίδιο ζώδιο την μετατρέπει σε σκληρή δουλειά που επιζητεί την αναγνώριση και τη διάκριση. Τα συμπλήρωμα όλων αυτών έρχεται από την Αφροδίτη επίσης στον Αιγόκερω, που θεμελιώνει την εικόνα του διατηρώντας την αναλλοίωτη.
Τα τρίγωνα του Ουρανού και του Πλούτωνα με τον Ερμή και τον Άρη αποτελούν το άλφα και το ωμέγα για την τέχνη του, προσδίδοντας ιδιαίτερη μεταδοτικότητα στο έργο του δασκάλου και ικανότητα να βλέπει τη λεπτομέρεια με ακρίβεια. Παράλληλα τον τροφοδοτούν με συνεχείς πρωτότυπες ιδέες, αντοχή, ενέργεια και έναν συνδυαστικό τρόπο έκφρασης, πολιτισμένο και εύστοχο. Το ακριβέστατο εξάγωνο Ερμή – Ποσειδώνα, είναι η δεξαμενή της έμπνευσής του στο χορό, που μαζί με την Τοξοτίσια φλόγα και την αέρινη φούντωσή της από την Υδροχοίσια Σελήνη, κάνουν τη φιλόδοξη φύση του να πειραματίζεται διαρκώς.
Η τελευταία του απόπειρα είναι η μουσικοθεατρική παράσταση «Θα σε Πάρω να Φύγουμε» αφιερωμένη στα χρυσά χρόνια της ελληνικής επιθεώρησης, που έκανε πρεμιέρα στις 15/3 στο θέατρο Badminton. Με σκηνοθεσία, χορογραφίες και επιμέλεια δική του, κείμενα του Άγγελου Πυριόχου, μουσική του Γιώργου Κατσαρού και σκηνικά και κοστούμια της Εύας Νάθενα, η παράσταση κατέκλυσε το θέατρο, παίρνοντας παράταση και διαστάσεις υπερπαραγωγής.
Ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει ανάγκη την επιβράβευση όπως έχει δηλώσει, η οποία του προσφέρεται δικαίως, για το ταλέντο και την ξεχωριστή του παρουσία, στην τέχνη του χορού.