Το ταξίδι του John Lennon
1. A jealous guy
Από τον Karl Heinz Ottinger
"Επιτρέψτε μου τώρα να σας πω
Όλοι μιλούν για
Επανάσταση, Εξέλιξη, Μάσημα, Μαστίγωμα, Κανονισμούς,
Εντάξεις, Διαλογισμούς, Ηνωμένα Έθνη, Συγχαρητήρια,
Εμείς το μόνο που λέμε είναι δώστε μια ευκαιρία στην ειρήνη"
Σαν σήμερα πριν τριάντα χρόνια ο John Lennon έπαψε να υπάρχει. Όχι εξαιτίας βαρβιτουρικών, αλκοόλ ή γενικά έκλυτης ζωής άλλα επειδή κάποιος με μη σώας τας φρένας επιχείρησε να δώσει νόημα στην μίζερη ζωή του διεκδικώντας τα 10 λεπτά δημοσιότητας όπως είχε πει κάποτε ο Andy Warhall. Ένας θαυμαστής που ταυτόχρονα λάτρευε και μισούσε τόσο το ίνδαλμα του όσο και τον εαυτό του.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να ερμηνεύσω το μουσικό ταλέντο του John Lennon-αυτό έχει γίνει ήδη σε άλλα άρθρα του astrology.gr-παρά μόνο τις συνθήκες του θανάτου του.
Η δολοφονία του John Lennon
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ (διελαύνων)= ΟΥΡΑΝΟΣ/Hades
Δολοφονία μέσω προδοσίας.
ΟΥΡΑΝΟΣ (διελαύνων)= Hades/Admetos (Ηλιακό Τόξο)
Ξαφνική επίθεση. Θάψιμο, νεκροτομή.
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ (διελαύνων)= ΕΡΜΗΣ/Hades (Ηλιακό Τόξο)
Ζημιά από άτομα ανόητα και ηλίθια
Τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα...
John Lennon/Mark David Chapman
O ΟΥΡΑΝΟΣ του Chapman = ΣΕΛΗΝΗ/Admetos του Lennon: Ανώφελος σάλος για μια δήθεν επανάσταση που οδηγεί σε θάνατο!
Εξ αυτού προκύπτει και τι κατάληξη θα έχει η σχέση
2. Ο άνθρωπος που θα γινόταν βασιλιάς
Από τον Γιάννη Ριζόπουλο
Ο Μαρκ Ντέηβιντ Τσάπμαν θα μπορούσε να είναι κι αυτός ένας καλλιτέχνης. Ωστόσο ο έντονα διεγερμένος Ποσειδώνας του, μπλοκαρισμένος από τα συμπλέγματα του πανίσχυρού Κρόνου και τις εμμονές του Πλούτωνα ακολούθησε μια διαφορετική τροχιά. Ο Κρόνος στο 12ο οίκο σε αντίθεση με τον Ήλιο και η Σελήνη στον Αιγόκερω τον φόρτωσαν με την πεποίθηση ότι δεν ήταν αρκετά επαρκής ώστε να διεκδικήσει το χρίσμα του «εμπνευσμένου» στον έξω κόσμο. Έτσι, φανταζόταν συχνά ότι ήταν βασιλιάς και κάποια μικρά πλασματάκια του υποδείκνυαν τι να πράξει. Μη μπορώντας να βρει μια δημιουργική διέξοδο στις εμμονές του και με διαταραγμένο τον άξονα της αντίληψης (τ-τετράγωνο σε 3ο-9ο-12ο οίκο), όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, υπέδειξε στον Άρη των Διδύμων να προχωρήσει στην βίαια «κάθαρση».
Ο πλανήτης των ενστίκτων φαινομενικά δεν σχηματίζει καμία σκληρή όψη όμως η αστρική του θέση είναι αποκαλυπτική του θηρίου που περίμενε να ξεσπάσει. Το τ-τετράγωνο με τον Πλούτωνα στο Λέοντα και τον Ωροσκόπο του στο Σκορπιό, είναι μια μάλλον τυπική ένδειξη ενός ανθρώπου που δίνει στη Σκιά του την υπέρτατη δύναμη. Το γκρέμισμα ενός ηρωικού προτύπου, ήταν μια πράξη που στο θολωμένο μυαλό του Τσάπμαν έμοιαζε με ανάληψη στους ουρανούς.
Η Ηλιακή του επιστροφή εκείνης της χρονιάς ήταν αρκετά αποκαλυπτική: Το ταυ-τετράγωνο της Σελήνης με τον Κρόνο και τον Ποσειδώνα αναζωπύρωσε τα φαντασιακά του συμπλέγματα, ο Ουρανός σε αντίθεση με τον Ήλιο και τη Δήμητρα, τον εξώθησε σε μια ...επαναστατική δημόσια πράξη και ο Δίας με τον Άρη στην Παρθένο, σε σύνοδο με το γενέθλιο μεσουράνημα, τον όπλισαν με την αναγκαία αποφασιστικότητα.
Εξίσου περιγραφική είναι και η συναστρία του με τον Τζων Λένον. Αναφέρομαι όμως στην «κρυφές» όψεις που σχηματίζονται ανάμεσα στον τροπικό χάρτη του Λένον και τον αστρικό του Τσάπμαν.
Αρχικά το μάτι πέφτει στη σύνοδο Άρη-Ουρανού, ενδεικτική μιας εκρηκτικής όσο και ξαφνικής «συμπόρευσης». Το κλειδί όμως κατά τη γνώμη μου είναι η θέση του διαταραγμένου Ποσειδώνα του Τσάπμαν πάνω στον Άρη του Λένον. Κι αυτό γιατί η διευκολυνόμενη-από τον Άρη- αντίθεση της Σελήνης με τον Πλούτωνα στο χάρτη του Λένον ήταν η πηγή της απειλής για τον ίδιο: Ένας εμμονικός «θαυμαστής» του 11ου οίκου θα μπορούσε να εκφραστεί βίαια σε βάρος του. Και εκείνο το βράδυ της 8ης Δεκεμβρίου στο Μανχάταν, οι φαντασιώσεις του Τσάπμαν βρήκαν την ενεργειακή τους διέξοδο.
Το «κερασάκι» σε αυτήν την όπως αποδείχθηκε μοιραία συναστρία ήταν η σύνοδος των αστρικών γωνιακών ακμών του Τσάπμαν με δύο καθοριστικούς πλανήτες του Λένον. Το Μεσουράνημα πάνω στον Πλούτωνα και ο Ωροσκόπος πάνω στη Δήμητρα ήταν που έκαναν τον Τσάπμαν-επιτέλους-διάσημο.