Η Εβδομάδα της Διακαινησίμου
Έτσι ονομάζεται η εβδομάδα που αρχίζει από σήμερα
Πιθανότατα η ΕΒΔΟΜΑΔΑ αυτή, πήρε αυτήν την ονομασία, επειδή άρχιζε η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ και ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ για τους πιστούς, που είχαν βαπτισθεί τη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου.
Μέχρι την Κυριακή του Θωμά, οι νεοβαπτισθέντες φορούσαν λευκά ενδύματα, για τον λόγο αυτόν παλαιότερα η εβδομάδα της Διακαινησίμου ονομαζόταν και «Λευκή Εβδομάς».
Το ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ που χαρακτηρίζει αυτήν την εβδομάδα μας δίνει την δυνατότητα να ξεκινήσουμε μία ΑΡΧΗ στην ζωή μας, ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.
Βεβαίως πρόκειται για την ΝΕΑ μας ΖΩΗ μετά από την ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.
Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι θα πρέπει να επιλέξουμε σε ποια πλευρά θα συνεχίσουμε την ζωή μας μετά από την Ανάσταση του Κυρίου μας.
Θα παραμείνουμε ο ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΛΗΣΤΗΣ στα αριστερά του ώστε να συνεχίσουν να λειτουργεί μέσα στην ΑΚΑΘΑΡΤΗ ΨΥΧΗ μας τα 7 ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ που θα εξακολουθούν να μας κρατούν ΔΕΣΜΙΟΥΣ ή ΔΟΥΛΟΥΣ του ΚΥΡΙΟΥ μας ή θα αποφασίσουμε να Μετανοήσουμε όπως ο ληστής που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του και να προχωρήσουμε με τον τρόπο αυτόν σε μία ΚΑΘΑΡΣΗ ή σε ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ ΒΑΠΤΙΣΜΑ σε αντίθεση με την τυπική βάπτιση την οποία ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεχτήκαμε κατά την βρεφική μας ηλικία;
Ο Χριστός την ημέρα της Ανάστασης του Λαζάρου, λέει στην αδελφή του την Μάρθα τα εξής λόγια:
«Ἐγὼ εἰμὶ ἡ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ και η ΖΩΗ. Ὁ πιστεύων εἰς, κἄν ἀποθάνη ζήσεται καὶ πᾶς ὁ ΖΩΝ καὶ πιστεύων εἰς ἐμὲ οὐ μὴ ἀποθάνη εἰς τὸν αἰῶνα.»
Μας εξηγεί δηλαδή, ότι υπάρχει τρόπος που θα μπορούσαμε και εμείς να εισέλθουμε, όπως και εκείνος στην ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ και αυτόν τον τρόπο, ο Χριστός τον γνωρίζει και αυτόν ακριβώς τον τρόπο προσπαθεί να μας αποκαλύψει με το σύνολο της Θείας Του διδασκαλίας.
Αν όμως εμείς πιστεύουμε, ότι τα ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ και επομένως αυτό μας δίνει το δικαίωμα να μπορούμε να κρίνουμε και κατακρίνουμε τους άλλους, ποτέ όμως τον ίδιο μας τον Εαυτό, ας κατανοήσουμε μία δια παντός ότι η ΟΠΤΙΚΗ μας δεν είναι σωστή.
Διότι αν προσέξει κανείς τα ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ θα διαπιστώσει ότι συχνά γίνεται λόγος περί της «ΑΝΑΒΛΕΨΕΩΣ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ».
Θα πρέπει απαραιτήτως να κατανοήσουμε ότι πίσω από αυτήν την θαυμάσια Ιερογλυφία που χρησιμοποιεί ο Χριστός στην πραγματικότητα βρίσκεται Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
Η Σωτήρια Αλήθεια στην οποία θα πρέπει απαραιτήτως να αφυπνιστούμε αν επιθυμούμε πράγματι να επιταχύνουμε την εξελικτική πορεία της Ψυχής μας είναι ότι «ο τυφλός» «ο παραλυτικός» «ο τεταρταίος όζων Λάζαρος» η «Μάρθα» η «Μαρία η Μαγδαληνή με τα ενοικούντα εν αυτή 7 ακάθαρτα πνεύματα ή δαιμόνια» ο «Αμετανόητος Ληστής» αυτό που ΑΛΛΗΓΟΡΟΥΝ και αυτό που συμβολίζουν είναι η ΑΚΑΘΑΡΤΗ ΨΥΧΗ μας, πριν δεχτεί το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και όχι το ΤΥΠΙΚΟ της ΒΑΠΤΙΣΜΑ!
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΑΤΩΜΑΣΤΕ.
Εμείς είμαστε οι Τυφλοί, που επαναπαυόμαστε στην ψευδαίσθηση που νομίζουμε ότι βλέπουμε, ενώ ο Ψυχικός, ο Πνευματικός μας οφθαλμός είναι Τυφλός.
Πιστεύουμε επίσης ότι είμαστε ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΥΓΙΕΙΣ, ενώ στην πραγματικότητα είμαστε ΠΑΡΑΛΥΤΙΚΟΙ, αφού είμαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ και δεν μπορούμε να επιτελέσουμε, έστω και το παραμικρό Πνευματικό έργο.
Διότι, στην πραγματικότητα είμαστε ΝΕΚΡΟΙ, όπως ο Τεταρταίος όζων Λάζαρος, που απλώς δηλητηριάζουμε την ατμόσφαιρα και την Κοινωνία, την ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΧΟΙΡΩΝ, μέσα στην οποία ζούμε και κινούμαστε υπό την δυσωδία που εκπέμπεται από την ακαθαρσία των Πονηρών και Ασελγών ΣΚΕΨΕΩΝ, ΛΟΓΩΝ και ΠΡΑΞΕΩΝ μας.
Εμείς είμαστε ο ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΛΗΣΤΗΣ.
Εμείς είμαστε η Μαρία η Μαγδαληνή, η οποία έχει στραμμένη αρχικά την προσοχή της αποκλειστικά στην ικανοποίηση των ακαθάρτων επιθυμιών τόσο του σώματός της όσο και της Ψυχής της, ενώ όμως στην συνέχεια καταφέρνει να ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ να ΑΝΑΒΛΕΨΕΙ και να γίνει μία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Εμείς είμαστε η Μάρθα η οποία μεριμνά συνεχώς για πολλά και ανόητα, ανωφελή και ψυχοφθόρα καθημερινά πράγματα. Δηλαδή η Ψυχή μας η οποία έχει μάθει να ασχολείται μόνο με τους «επίγειους θησαυρούς», με τον Κόσμο των Αισθήσεων και των Φαντασμάτων, με την εξωτερική λατρεία του Σώματος και δεν στρέφει την προσοχή της προς τον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ της ΣΩΤΗΡΑ τον ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ή ΚΥΡΙΟ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
Δηλαδή τον ΚΥΡΙΟ, τον ΙΗΣΟΥ, που έχει την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να μας ΙΑΣΕΙ από όλες τις Ασθένειες που προκαλούν τα 7 Ακάθαρτα Πνεύματα που κυριαρχούν στα τρίσβαθα της Ψυχής μας.
Διότι όπως αναφωνεί ο ίδιος ο Χριστός, ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ είναι αυτό που θα έπρεπε να ασχοληθεί η Μάρθα και αυτό είναι η Πνευματική της αφύπνιση!!!
Για να επέλθει λοιπόν η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ μας ΕΞΕΛΙΞΗ , αυτό που θα πρέπει να καταφέρουμε απαραιτήτως είναι να ελέγξουμε και να διαχειριστούμε σωστά τα ΠΑΘΗ ΜΑΣ.
ΤΑ ΠΑΘΗ μας είναι αυτά που πρέπει να ΣΤΑΥΡΩΘΟΥΝ για να επέλθει η ΑΝΑΣΤΑΣΗ και να βιώσουμε μια πραγματική ζωή, η οποία θα διέπεται πλέον από την ΑΓΑΠΗ, από την Αγάπη του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Γνωρίζουμε όμως πότε πραγματικά αγαπάμε;
Η απάντηση είναι ότι μπορούμε να ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, όταν μπορούμε να ΈΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΑΣ!
Γνωρίζουμε ποια είναι τα Πάθη μας;
Ας αναφέρουμε ορισμένα μόνο από αυτά και ας αναλογιστούμε ποιον ρόλο παίζουν στην καθημερινή μας ζωή:
Η οργή, η ασέλγεια, η ασέβεια, η αγνωμοσύνη προς τον Δημιουργό μας, (τον οποίο συνήθως αγνοούμε και δεν επιζητούμε) όπως επίσης και προς τους παντοειδείς ευεργέτες μας: Τους Γονείς μας, τους διδασκάλους μας, την ίδια μας την πατρίδα…
Ο φθόνος, η πλεονεξία, η επανάπαυση, ο ύπνος και η οκνηρία, η ζηλοτυπία, η φιλαρχία, η αλαζονεία, η υπερηφάνεια, η ακαταστασία, η ακαθαρσία, ο παραλογισμός, η ασωτία, η ακολασία, η λαιμαργία, η μέθη, η πορνεία, η διχοστασία, οι πονηροί διαλογισμοί, οι φόνοι, οι κλοπές, οι βλασφημίες, οι ψευδομαρτυρίες, και οι παντός είδους κακίες.
Αυτά είναι τα περίφημα ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ από τα οποία δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν μπορέσαμε να απαλλαγούμε, ώστε να οδηγηθούμε στην δική μας προσωπική ΑΝΑΣΤΑΣΗ της Ψυχής μας.
Ο Μαθητής του Χριστού ή ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, όπως και κάθε ειλικρινής αναζητητής της Αλήθειας ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ στο να επιτελεί τα θαύματα του Χριστού και να προχωρήσει στην εξελικτική πορεία της Ψυχής του.
Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το έχουμε πάντοτε στο μυαλό μας ώστε να καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε την ΑΠΟΣΤΟΛΗ μας που δεν είναι άλλη από την δική μας προσωπική μας ΑΝΑΣΤΑΣΗ της Ψυχής μας.
Ας επαναλάβουμε για άλλη μια φορά την χρυσή ρήση του Ιησού Χριστού:
«Ὁ πιστεύων εἰς ἐμὲ (=την αλήθεια), τὰ ἔργα ἅ ἐγὼ ποιῶ κἀνεῖνος ποιήσει, καὶ μείζονα τούτων ποιήσει»
Δηλαδή μπορεί πλέον να εξαγάγει και από τον Εαυτό του και από τους άλλους, (δια της υποδείξεως της Αλήθειας και όχι δια της κατήχησης) όλα αυτά τα ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ.
Σε αυτό το γεγονός έγκειται ολόκληρο το θέμα της ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ την οποία έχει ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ εκχωρήσει ο Ουράνιος Πατέρας μας, ο οποίος μας δώρισε τον απαραίτητο ΝΟΥ και την ΛΟΓΙΚΗ μέσω των οποίων μπορούμε να καταφέρουμε την ΑΠΟΣΤΟΛΗ μας που είναι το ΘΑΥΜΑ της εκδίωξης από την Ψυχή μας των ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ.
Ο ίδιος ο Χριστός μας αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να ασχοληθούμε και να ανακαλύψουμε την υποκρυπτόμενη Αλήθεια:
«Ἐρευνᾶτε τὰς Γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖται ἐν αὐταῖς ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ ΕΧΕΙΝ. Καὶ ἐκεῖναι εἰσιν αἱ μαρτυροῦσαι περὶ ἐμοῦ.» (Ιωάννης, ε΄39)
Απλή, απλούστατη είναι η Αλήθεια, εάν πραγματικά επιθυμούμε να αντιληφθούμε την ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ας κάνουμε λοιπόν μια νέα αρχή στη ζωή μας, ας διατηρήσουμε την ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ζωντανή στα τρίσβαθα της Ψυχής μας και ας προσπαθήσουμε συνειδητά να μάθουμε να αγαπάμε, τόσο τους συνανθρώπους μας, όσο και τον ίδιο μας Εαυτό μας…