H Πανσέληνος των Διδύμων – Μέρος A΄
H Πανσέληνος των Διδύμων είναι η τρίτη μεγάλη Πανσέληνος του έτους, η οποία ονομάζεται επίσης εορτή του Χριστού ή Εορτή της Ανθρωπότητας
H Πανσέληνος των Διδύμων είναι η τρίτη μεγάλη Πανσέληνος του έτους, η οποία ονομάζεται επίσης εορτή του Χριστού ή Εορτή της Ανθρωπότητας.
Οι άλλες δύο πολύ σημαντικές Πανσέληνοι για την ανθρωπότητα, είναι η Πανσέληνος του Κριού και η Πανσέληνος του Ταύρου.
Η Πανσέληνος του Κριού αντιστοιχεί κάθε χρόνο με την Πανσέληνο του Απριλίου.
Η Πανσέληνος του Ταύρου αντιστοιχεί κάθε χρόνο με την Πανσέληνο του Μάιου.
Η Πανσέληνος των Διδύμων αντιστοιχεί κάθε χρόνο με την Πανσέληνο του Ιουνίου.
Το 2012 η Πανσέληνος των Διδύμων, εορτάζεται στις 4 Ιουνίου.
Από το 1952 μαθητές του εσωτερισμού την ονόμασαν Εορτή της Καλής Θέλησης ή Παγκόσμια Ημέρα Επίκλησης.
Κατά την ημέρα αυτή, οι μαθητές του διαλογισμού και της Προαιώνιας σοφίας:
• Χρησιμοποιούν τη Μεγάλη Επίκληση και κάνουν προσπάθειες να τη διαδώσουν σ' όλο τον κόσμο, σαν πυρήνα του Σχεδίου για τη Νέα Εποχή.
• Άνδρες και γυναίκες σε κάθε πόλη ενώνονται και αναλύουν τη σημασία της καλής θέλησης και τη σπουδαιότητα των ορθών ανθρώπινων σχέσεων. Κατευθύνουν τη προσοχή τους προς το ύψιστο όραμα της ανθρωπότητας, σαν ένα βέλος επίκλησης που πετάει προς την πηγή της Ζωής.
• Διανέμουν τις προσεγγιζόμενες ενέργειες που συσσωρεύονται στον κάλυκα, στην ανθρωπότητα, σαν ρεύματα φωτός, αγάπης και δύναμης, για να δημιουργήσουν καλές ανθρώπινες σχέσεις, καλή θέληση, κατανόηση και συνεργασία μεταξύ των ανθρώπων και μεταξύ των εθνών παντού.
Μας έχει ειπωθεί ότι τις τρεις αυτές ημέρες – μια μέρα πριν την Πανσέληνο, την ημέρα της Πανσελήνου και μια μέρα μετά την Πανσέληνο – εκτελείται μια πολύ ενδιαφέρουσα τελετουργία από το Χριστό.
Μαζεύει γύρω Του όλους τους Διδασκάλους της Σοφίας. Ο Χριστός αντιπροσωπεύοντας την ανθρωπότητα, στέκεται μπροστά στην Ιεραρχία και ενώπιον της Σαμπάλλα κηρύττει την τελευταία ομιλία του Βούδα σε ένα ιεραρχικό επίπεδο. Κατόπιν εκφωνεί κάθε μέρα τη Μεγάλη Επίκληση και η ενωμένη Ιεραρχία συντονίζεται μόνο στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη στροφή – μία για κάθε μέρα – της Επίκλησης.
Κάθε μέρα με τη σειρά επικαλούνται το Φως, την Αγάπη και τη Δύναμη για να αποκαταστήσουν το Σχέδιο πάνω στη Γη.
Κάθε μέρα έχει το δικό της βασικό φθόγγο. Ο βασικός φθόγγος της πρώτης ημέρας είναι η Αγάπη, της δεύτερης ημέρας η Ανάσταση και της τρίτης μέρας η Επαφή.
Την πρώτη μέρα η ενωμένη Ιεραρχία διαλογίζεται στην Αγάπη, στη συστηματική, κοσμική και ιεραρχική αγάπη.
Την ημέρα της Πανσελήνου η ενωμένη Ιεραρχία διαλογίζεται στη σημασία της Ανάστασης και της Ζωής και ακτινοβολεί τη θέληση- για το καλό, που έχει λάβει κατά την ημέρα του Βεσάκ – στην ανθρωπότητα.
Την Τρίτη ημέρα η ενωμένη Ιεραρχία διαλογίζεται στην Επαφή και στο πώς να επεκτείνουν αυτή την επαφή από την Ιεραρχία στην ανθρωπότητα.
Κατ' αυτόν τον τρόπο οι ενέργειες που λήφθηκαν στις προηγούμενες Πανσελήνους ακτινοβολούν προς την ανθρωπότητα, μέσα των επτά ομίλων των Διδασκάλων της Ιεραρχίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να διεγείρονται οι επτά τομείς της ανθρώπινης προσπάθειας – ο πολιτικός, ο εκπαιδευτικός, ο φιλοσοφικός, ο καλλιτεχνικός, ο επιστημονικός, ο θρησκευτικός και ο οικονομικός – και να τους παρέχεται η δυνατότητα να προσανατολιστούν και να προσαρμοστούν με το Σχέδιο μέσω της ενέργειας της θέλησης για το καλό.
Πηγή:
The Science of meditation, Haroutin Torkom Saraydaryan