Δείτε τι συνέβη σαν σήμερα, 22/9
Το ιστορικό της ημέρας με αστρολογικό... περιτύλιγμα
από το Γ. Ριζόπουλο και τη Λίντα Παπασταύρου
22 Σεπτεμβρίου 1914: Γίνεται η έναρξη του υποβρυχιακού πολέμου με το U-9 να βυθίζει 3 Βρετανικά πολεμικά σκάφη, το Aboukir, Hogue και Cressy μέσα σε περίπου μία ώρα, κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι Γερμανοί ξεκίνησαν την κατασκευή των πρώτων υποβρυχίων το 1887 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, συνέχισαν όμως τις προσπάθειές τους και με την έναρξη του Α’ Παγκόσμιου Πόλεμου είχαν στη διάθεσή τους 48 U-Boat υποβρύχια (στα γερμανικά U-Boot συντομογραφία του Unterseeboot) δεκατριών κλάσεων. Μετά τον πόλεμο και την ήττα των Γερμανών, ένας από τους όρους της Συνθήκης των Βερσαλλιών ήταν η απαγόρευση κατασκευής υποβρυχίων κάτι που στην πράξη δεν τηρήθηκε, αφού με την έναρξη του Β’ Παγκόσμιου Πόλεμου οι Γερμανοί είχαν ήδη 65 υποβρύχια εκ των οποίων τα 21 ήταν ετοιμοπόλεμα.
Αστρολογικά: Ένας αόρατος εχθρός κρυμμένος κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας εξαπολύει τον θάνατο... Από τον παλιό καλό καιρό που οι μάχες γίνονταν σώμα με σώμα είχαν αλλάξει πια τόσα πολλά. Τότε ο «καλός» Άρης ήταν ο ανδρειωμένος, αυτός που μπορούσε να ανταποκριθεί σε αυτές τις συνθήκες μάχης. Όμως ο «Άρης» ενός υποβρυχίου έχει μια κατά το ήμισυ Πλουτώνια και Ποσειδώνια διάσταση, η οποία πιστοποιήθηκε και εκείνη την αποφράδα για τον συμμαχικό στόλο ημέρα. Ο Άρης στον Ζυγό σχημάτιζε ένα τετράγωνο με τον Ποσειδώνα στις εσχατιές του Καρκίνου αλλά το «μυστικό» κρυβόταν και αλλού: Ο αστρικός Άρης ήταν σε ακριβές τετράγωνο με τον Πλούτωνα και τον Κρόνο στον Καρκίνο, αποκαλύπτοντας στην πράξη μια ακόμη εκδοχή της δυναμικής του.
22 Σεπτεμβρίου1991: Εκτίθενται για πρώτη φορά στο κοινό τα Χειρόγραφα Νεκρής Θάλασσας στη Βιβλιοθήκη του Huntington
Πρόκειται για 972 κείμενα από την Εβραϊκή Βίβλο αλλά και επιπλέον μαρτυρίες που ανακαλύφθηκαν μεταξύ του 1947 και 1956 από το Muhammed edh-Dhib και τον ξάδερφό του στα 11 σπήλαια του Khirbet του Qumran στη νοτιοδυτική ακτή της Νεκρής Θάλασσας απ’ όπου πήραν και το όνομά τους. Τα κείμενα που έχουν τεράστια θρησκευτική αλλά και ιστορική σημασία είναι γραμμένα στην Εβραϊκή, την Αραμαϊκή αλλά και την Ελληνική γλώσσα. Τα χειρόγραφα ήταν γραμμένα σε περγαμηνές αλλά υπήρχαν και λίγα σε παπύρους και χρονολογούνται περίπου από το 150 π. Χ μέχρι το 70 μ. Χ. Έχουν υπάρξει πολλές συζητήσεις σχετικά με την προέλευση των Χειρόγραφων της Νεκρής Θάλασσας. Η κυρίαρχη θεωρία παραμένει ότι οι πάπυροι ήταν το προϊόν μιας αίρεσης των Εβραίων που ζούσαν στη γύρω περιοχή του Κουμράν, τους Εσσαίους, αλλά αυτή η θεωρία έχει αμφισβητηθεί από αρκετούς σύγχρονους μελετητές.
Αστρολογικά: Έπρεπε να περάσουν σαράντα και πλέον χρόνια για να δημοσιοποιηθεί στο ευρύ κοινό μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις του 20ου αιώνα, κάτι βέβαια που δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαίο... Το «μυστικό» που μέχρι τότε ήταν στην αποκλειστική διάθεση των «ειδικών» -με ότι αυτό συνεπάγεται- φαίνεται πως έβαζε μια βόμβα μεγατόνων στα θεμέλια της Δυτικής θρησκευτικής παράδοσης.
Όταν επιτέλους έσπασε το τείχος της μυστικότητας, το κοινό άρχισε να συνειδητοποιεί πως το πνεύμα πολλών από τα «ιερά» κείμενα της χριστιανικής παράδοσης, προϋπήρχε στην κουλτούρα μιας «αίρεσης» με πρώιμους μάλιστα οικολογικούς προβληματισμούς.
Για παράδειγμα, στην «Αποκάλυψη» των Εσσαίων, που μοιάζει ...επικίνδυνα με αυτήν του Ιωάννη, το διακύβευμα είναι η καθαρότητα της Γης και ένα από τα «σημάδια των καιρών» είναι ο υπερπληθυσμός και η καταπάτηση της Φύσης.
Η ανακάλυψη των πρώτων χειρογράφων έγινε στις αρχές του 1947, με τον Ουρανό να βρίσκεται στους Διδύμους σε ένα αρκετά χαρακτηριστικό για την περίπτωση τετράγωνο με τον αστρικό Ποσειδώνα στην Παρθένο. Και στην δεκαετία του 90, καθώς οι δύο πλανήτες προετοιμαζόντουσαν για την σύνοδο τους στον Αιγόκερω το θέμα πήρε μια νέα τροπή.
Στις 22/9/1991 ανάμεσα στις πιο χαρακτηριστικές όψεις ήταν τα τετράγωνα του Άρη με τον Ποσειδώνα και τον Ουρανό, πολλά περισσότερα όμως γίνονται κατανοητά από τις αστρικές θέσεις των δύο «μεγάλων» στον Τοξότη, με τον αστρικό Ουρανό να βρίσκεται απέναντι από την «γενέθλια» τροπική θέση του 1947.
22 Σεπτεμβρίου 1958: Γεννιέται ο Ιταλός τενόρος Αντρέα Μποτσέλι
Ο τενόρος με τη μαγευτική φωνή γεννήθηκε στην Pisa της Ιταλίας με μειωμένη όραση (γεννήθηκε με γλαύκωμα) και οι γονείς του, παρόλο που ήταν αγρότες, διέκριναν από πολύ νωρίς το ταλέντο του γιου τους στην μουσική. Έτσι στην ηλικία των 6 χρόνων του ξεκίνησε να μαθαίνει πιάνο και αργότερα φλάουτο, σαξόφωνο, τρομπέτα, τρομπόνι, άρπα, κιθάρα και ντραμς. Στα 12 του μετά από ένα ατύχημα στο ποδόσφαιρο έχασε τελείως την όρασή του, κάτι που δεν φάνηκε ικανό να του αφαιρέσει και την αγάπη του για την μουσική. Στην ηλικία των 14 κέρδισε το 1ο του βραβείο το Margherita d'Oro σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού στο Viareggio με το «O sole mio». Παράλληλα με τις σπουδές του στη Νομική ο Bocelli σε πιάνο μπαρ για να καλύπτει τα έξοδά του. Εκεί τον άκουσε για πρώτη φορά η Caterina Caselli μέχρι σήμερα μάνατζερ και παραγωγός του. Το 1994 διαγωνίστηκε στο φεστιβάλ του Σαν Ρέμο με το τραγούδι «Il mare calmo della sera» όπου και κατέκτησε το 1ο βραβείο του Πρωτοεμφανιζόμενου Καλλιτέχνη. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ με τον ομώνυμο τίτλο που έγινε μεγάλη επιτυχία ενώ το συγκεκριμένο τραγούδι παραμένει μέχρι και σήμερα το πιο δημοφιλές.
Αστρολογικά: Παρθένος με Ωροσκόπο στην Παρθένο και Σελήνη στον Αιγόκερω είναι ένα υπόδειγμα συστηματικής εργασίας και καλλιέργειας του ταλέντου του. Η Δήμητρα στον 1ο οίκο σε σύνοδο μάλιστα με τον Ήλιο του και σε τρίγωνο με την Σελήνη έβαλε τα θεμέλια για μια λαμπρή πορεία στο τραγούδι, πριν συμβεί αυτό όμως έπρεπε να ξεπεραστεί μια κατάρα.
Δείχνουν πράγματι παράξενα τα παιχνίδια της μοίρας και στο ωροσκόπιο του Αντρέα Μποτσέλι, ο ίδιος παράγοντας που τον καταδίκασε σε αιώνιο σκοτάδι, ήταν εκείνος που τον προίκισε με μια θεϊκή φωνή. Η ιστορία της ζωής του θυμίζει το παραμύθι της «Ωραίας Κοιμωμένης», όπου μια κακιά μάγισσα καταράστηκε την βασιλοπούλα να πεθάνει αλλά η τελευταία καλή νεράιδα της έδωσε την ευκαιρία να ξυπνήσει από το φιλί ενός πρίγκιπα.
Ο Άρης στους Διδύμους και στον 9ο οίκο σε τετράγωνο με τον Πλούτωνα -ως κακιά μάγισσα- στον 12ο όρισε για τον Αντρέα Μποτσέλι την κατάρα να υποφέρει από την απώλεια της όρασης του. Αλλά ως αστρικός ο Άρης πήρε την ευλογία των αντιθέσεων του με τον Δία και του Ποσειδώνα στον Σκορπιό, δύο πλανητών που όταν ενώνουν τις δυνάμεις τους, η δραστικότητα τους στην τέχνη μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από θαυμαστή.