Τι λένε τα άστρα για το Μετρό της Θεσσαλονίκης; Το «αγκάθι», η επέκταση και οι χρονιές σταθμός

Παραπαίοντας τόσα χρόνια μεταξύ συντομότερου ανέκδοτου και επιστημονικής φαντασίας μέχρι τα όρια του μύθου, το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι γεγονός!

Τι λέει όμως ο αστρολογικός του χάρτης και καταρχάς ποιος είναι αυτός.

Λοιπόν, τα στοιχεία του είναι 30 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 13:28 στη Θεσσαλονίκη. Είναι η χρονική στιγμή που ο πρωθυπουργός πατά το κουμπί και ξεκινά το πρώτο επίσημο δρομολόγιο. Με βάση αυτά τα στοιχεία θα βγάλουμε τα οποιαδήποτε συμπεράσματα.

Κάθε άλλος χάρτης, όπως πχ ο χάρτης της υπογραφής της σύμβασης στις 7 Απριλίου του 2006 δεν μπορεί να θεωρηθεί γενέθλιος. Μπορεί να θεωρηθεί προγενέθλιος ίσως, σαν να είναι η σύλληψη με ανθρώπινη αναλογία και μπορεί να έχει κάποια αξία. Ωστόσο γενέθλιο ωροσκόπιο, θεωρείται η στιγμή που κάτι μπαίνει σε λειτουργία είτε αυτό είναι αυτοκίνητο είτε επιχείρηση είτε οργανισμός είτε άνθρωπος είτε οτιδήποτε άλλο.

Με έναν πολύ δυνατό Ήλιο στον Τοξότη, τη Σελήνη στην τελευταία μοίρα του Σκορπιού, μια μέρα πριν πραγματοποιηθεί η Νέα Σελήνη στον Τοξότη και με Ωροσκόπο στους Ιχθύς, ξεκινά ο πρώτος συρμός!

Ουσιαστικά αυτή η Νέα Σελήνη δεσπόζει στον χάρτη, πολύ χαρακτηριστική και προνομιούχα αφού στον άξονα Τοξότη-Διδύμων αλλά και στον άξονα 3ου-9ου οίκων που βρίσκεται, υπάγονται τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Από αυτήν την άποψη λοιπόν είναι ιδιαίτερα περιγραφική αλλά και ευοίωνη.

Ωστόσο πρέπει να δούμε και τα υπόλοιπα στοιχεία του χάρτη. Πρώτο αγκάθι ο ανάδρομος Ερμής στον Τοξότη. Γενικά δεν ξεκινάς κάτι, δεν κάνεις εγκαίνια και μάλιστα σε ένα αντικείμενο όπως οι μεταφορές που επίσης είναι στη δικαιοδοσία αυτού του πλανήτη, όταν αυτός είναι ανάδρομος. Ωστόσο ο ανάδρομος Ερμής είναι ένας από τους πολλούς παράγοντες που πρέπει να συνυπολογιστούν και η παραπάνω γενικότητα δεν σημαίνει πως πρέπει να τηρείται ευλαβικά.

Η αντίθεσή του με τον Δία, εκφράζει την τάση για ταχύτητα και επέκταση αλλά δημιουργεί χαοτικές καταστάσεις στη λειτουργία που ήδη τις είδαμε να συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν ιδιαίτερα προς το δεύτερο μισό του Μαρτίου, το πρώτο μισό του Αυγούστου και το δεύτερο μισό του Νοεμβρίου.

Ωστόσο από τον Μάιο και μετά θα γίνουν πολλές δομικές αλλαγές που θα βελτιώσουν τα περισσότερα προβλήματα καθώς και επέκταση του δικτύου με ιδιαίτερες καινοτομίες που θα συνεχιστεί δυναμικά ως το 2028!

Η αντίθεση Σελήνης-Ουρανού ευνοεί τις καινοτομίες αλλά και τις απρόβλεπτες καταστάσεις που συναντά το έργο, ιδιαίτερα στο υπέδαφος και που μπορεί να δημιουργήσουν απότομες αλλαγές στις διαδικασίες κατασκευής ή στη συντήρηση του δικτύου.

Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα είναι η αντίθεση Άρη-Πλούτωνα που υπάρχει και στον χάρτη της σύμβασης αλλά και στον γενέθλιο. Είναι μια επικίνδυνη, βίαιη και εκρηκτική όψη που θα μπορούσε να δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα σε περίπτωση ενεργοποίησής της!

Χρονιά σταθμός με αρκετά προβλήματα στη λειτουργία αλλά και στο εργατικό δυναμικό είναι το 2036 ενώ το 2039 φαίνεται να έχει πολλές θετικές προοπτικές με αυξημένα κέρδη και εισροές κεφαλαίων.

Το 2044 με δυο δύσκολες εκλείψεις και το τετράγωνο Κρόνου-Πλούτωνα να χτυπάει τη γενέθλια Σελήνη, είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη για να το πω κομψά, περίοδος, ίσως όμως και το τέλος ενός κύκλου κατασκευών και τεχνολογίας ή αλλαγή φορέα διοίκησης.

Διάβασε επίσης:

©2011-2025 Astrology.gr - All rights reserved