Όταν οι πλανήτες σώζουν ζωές

Μια παρ΄ολίγον αεροπορική τραγωδία πάνω από την Αθήνα

από τον Urania Lab

Στις 9-8-1978 η Ολυμπιακή Αεροπορία είχε προγραμματίσει την πτήση 411 από Αθήνα για Νέα Υόρκη. Στις 1.30 μμ το αεροπλάνο Ολύμπιος Ζεύς ευθυγραμμίστηκε με την κεντρική γραμμή του διαδρόμου 33 R του αεροδρομίου Ελληνικού. Ο κυβερνήτης του Τζάμπο 747 έσπρωξε μπροστά τις μανέτες των τεσσάρων κινητήρων και το αεροπλάνο άρχισε να επιταχύνει αργά πάνω στην καυτή επιφάνεια του διαδρόμου απογείωσης. Αμέσως μετά από την αποκόλληση από το διάδρομο και πριν το σκάφος βρεθεί εκτός της περιμέτρου του αεροδρομίου ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος και το πίσω τμήμα του Νο 3 κινητήρα αποσπάστηκε είχε συμβεί…

Αμέσως μετά την απογείωση και με τους κινητήρες να λειτουργούν στο μέγιστο της απόδοσής τους το τμήμα του στροβίλου του Νο 3 κινητήρα εξερράγη και έπεσε στο έδαφος. Κατά τη διερεύνηση που ακολούθησε αποκαλύφθηκε ότι ορισμένοι από τους αγωγούς ψύξης του στροβίλου ήταν βουλωμένοι. Αυτό είχε αποτέλεσμα να υπερθερμανθούν και να σπάσουν, προκαλώντας καταστροφή στο Νο 3 κινητήρα, με αποτέλεσμα την αποκόλληση του.

Ο ιπτάμενος μηχανικός μόλις είδε την καταστροφή του κινητήρα έκοψε τα νερά, δηλαδή έθεσε εκτός λειτουργίας το σύστημα ψεκασμού νερού σε όλους τους κινητήρες. Με την ενέργεια του αυτή, το αεροπλάνο έχασε 4500 λίμπρες από την ώση, γεγονός που επιβάρυνε την ήδη επικίνδυνη κατάσταση. Το αεροπλάνο πλέον πετούσε με ταχύτητα ελάχιστα υψηλότερη από αυτή που ήταν το όριο για την απώλεια στήριξης. Η πορεία που μπορούσε ο κυβερνήτης να ακολουθήσει ήταν μόνο ευθεία και οριζόντια. Κάθε άλλη ενέργεια θα είχε σαν αποτέλεσμα την πτώση του Τζάμπο 747, γιατί θα έχανε πολύτιμους κόμβους ταχύτητας. Αναγκαστικά το τεράστιο αεροπλάνο των 335.000 κιλών πέρασε πάνω από το Ελληνικό, την Νέα Σμύρνη και την Καλλιθέα. Το αεροπλάνο πήγαινε καρφί στο όρος Αιγάλεω, με τελικό στόχο την καταστροφή του. Στις 2.05 μμ μια ελαφριά αύρα έδωσε στο Τζάμπο 747 μερικά πόδια ύψους, που σε συνδυασμό με την μείωση των καυσίμων κατάφερε με μια μικρή κλίση να αποφύγει την συντριβή του στις πλαγιές του Αιγάλεω. Στις 2.20 μμ η προσγείωση έγινε χωρίς κανένα απρόοπτο. Μετά από έρευνα στα στοιχεία του αεροπλάνου φάνηκε ότι είχαν γίνει τροποποιήσεις στους κινητήρες, για να έχουν μεγαλύτερη ώση. Μια από τις τροποποιήσεις ήταν και στο σύστημα ψεκασμού, η βασική αιτία του αεροπορικού συμβάντος που αναφέραμε ανωτέρω.

Από το ωροσκόπιο της απογείωσης παρατηρούμε ότι ο πλανήτης Ουρανός είναι στο πρώτο οίκο, σύνοδο με τον ωροσκόπο στο Σκορπιό, που αυτό μας δείχνει, ότι υπάρχει ένα έντονο στοιχείο θανάτου στην πτήση, μέσα από μία έκρηξη. Ο Ήλιος είναι ο σημειοδότης των μηχανών του αεροπλάνου, που σχηματίζει ένα αποκλίνον τετράγωνο με τον Ουρανό, που μας φανερώνει ότι το πρόβλημα στις μηχανές υπάρχει. Κυβερνήτης του ωροσκοπίου είναι ο πλανήτης Πλούτωνας σε σύνοδο με την Σελήνη, που κυβερνά το υγρά γενικά. Άρα το πρόβλημα, όταν παρουσιαστεί θα είναι γενικά με την κυκλοφορία των υγρών. Κυβερνήτης του 12 οίκου που βρίσκεται η Σελήνη είναι η Αφροδίτη, που σε σύνοδο με τον Άρη στον Ζυγό, μας δείχνει ότι το πρόβλημα με τα υγρά, θα οφείλεται σε αύξηση της θερμοκρασίας. Η Αφροδίτη γενικά κυβερνά την κυκλοφορία των υγρών, που γίνεται μέσα από τις σωληνώσεις του αεροπλάνου. Τις σωληνώσεις τις κυβερνά ο Ερμής, που είναι ανάδρομος, ένα στοιχείο που δείχνει μια δυσλειτουργία στις σωληνώσεις και η σύνοδος με τον Κρόνο, μας δείχνει ότι υπάρχει κάτι που εμποδίζει την ομαλή κυκλοφορία των υγρών, όπως μας δείχνει και το ημιτετράγωνο Ερμή και Κρόνου με την Σελήνη. Ο ανάδρομος Ερμής έκανε τον ιπτάμενο μηχανικό να κόψει τα νερά σε όλους τους κινητήρες, ενώ η συνήθης πρακτική είναι να κόβεις τα νερά μόνο στο κινητήρα που παρουσιάζει βλάβη.

Αστροχαρτογραφικά έχουμε την διέλευση του Ήλιου από την Αθήνα, που ενεργοποιείται από την τομή του Ουρανού, πάνω από την Αλεξάνδρεια . Ο Ουρανός περνάει και από την Ελλάδα, μέσα στα όρια δράση του. Αν αυτό το αεροπορικό συμβάν λάμβανε χώρα στο σημείο τομής Ήλιου και Ουρανού, τότε θα είχαμε σίγουρη αεροπορική τραγωδία, γιατί οι θερμοκρασίες της Αιγύπτου, κατά την διάρκεια του καλοκαιριού , είναι μεγαλύτερες από εκείνων την Ελλάδας.





Όλοι μίλησαν για θαύμα που δεν είχαμε ανθρώπινα θύματα. Αλλά τα πράγματα είναι πιο απλά .Την όλη κατάσταση την έσωσε η Σελήνη. Από το ωροσκόπιο βλέπουμε ότι Ήλιος και Σελήνη βρίσκονται σε μία όψη εξαγώνου. Αλλά η Σελήνη είναι φυλακισμένη στον 12 οίκο την στιγμή της απογείωσης. Η Σελήνη στην Αστρομετεωρολογία κυβερνά την υγρασία και ο Ερμής τους ανέμους. Την ώρα της απογείωσης είχαν όψη ημιτετραγώνου.Στις 2.05 μμ που είχαμε την ελαφριά αύρα, η Σελήνη ήταν πλέον στον 11ο οίκο και το ημιτετράγωνο λειτούργησε ευνοϊκά γιατί η Σελήνη ήταν ελευθερωμένη από τα δεσμά του 12ο οίκου. Σύμφωνα με τους κανόνες της Αστρομετεωρολογίας ένα ημιτετραγώνου φέρνει κάποια μορφή ανέμου, που στην περίπτωσή μας ήταν η σωτήρια αύρα.

Αστροχαρτογραφικά στις 2.05 μμ έχουμε απομάκρυνση του Ηλίου-Ουρανού από Ελλάδα και την έλευση της συνόδου Ερμή-Κρόνου προς την Ελλάδα.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved