Cine Astrology: Twilight Saga - Breaking Dawn Part 2
Λυκάνθρωποι, βρικόλακες και ό, τι ακόμη μπορεί να συμβαίνει στη ζώνη του Λυκόφωτος αλλά μέσα από ένα χολυγουντιανό οικογενειακό πρίσμα του τύπου «Τόλμη και Γοητεία» με... ολίγον Χάρι Πότερ, είναι το αντικείμενο μιας ακόμη ταινίας βασισμένης στο έργο της Στέφενι Μέγιερ, μιας συγγραφέως που ακολουθεί κατά πόδας το στυλ, τη δόξα (και το χρήμα) της Τζ Κ Ρόουλινγκ.
Κι αν η τελευταία ανέλαβε να μας εξοικειώσει με τον κόσμο της Μαγείας, η Μέγιερ ανέλαβε εργολαβικά τη ζώνη του Λυκόφωτος, συμπληρώνοντας επάξια το κενό.
Αιγόκερως (γεν 24/12/1973) με αμφότερα τα Φώτα της σε τ-τετράγωνο με τον Πλούτωνα στο Ζυγό και τον Κρόνο στον Καρκίνο, η Μέγιερ είναι ένα άριστο παράδειγμα για το πως μπορεί κανείς να αξιοποιήσει τα θεωρητικά πανδύσκολα δεδομένα του χάρτη του μέσα από μια δημιουργική προβολή.
Ο Πλουτώνιος κόσμος που γίνεται πραγματικότητα μέσα από την θεματολογία των βιβλίων της, έγινε το διαβατήριο της επιτυχίας της, όπως συμβαίνει σε κάθε ανάλογη περίπτωση. Για την καλλιτεχνική απόδοση-μυθοπλασία του όλου θέματος έβαλε βέβαια και την... χερούκλα του ο Ποσειδώνας στον Τοξότη, ο οποίος «υποδέχεται» τα Φώτα στην αστρική εκδοχή τους σχηματίζοντας δύο «κρυφές» συνόδους.
Το «κερασάκι» στην τούρτα της δημιουργικότητας βάζει ο Ουρανός στο Ζυγό, που ως αστρικός «κλειδώνει» πάνω στον τροπικό Πλούτωνα, δίνοντας μια «αιρετική» και εναλλακτική χροιά στην εικόνα μας για έναν κόσμο που συνήθως αποπνέει τρόμο.
Όσο για την τεράστια επιτυχία του εγχειρήματος της θα πρέπει να... δοξάζει την σύνοδο της Αφροδίτης με το Δία, η οποία ως αστρική «πέφτει» πάνω στην τροπική Δήμητρα στον Αιγόκερω.
Η Χαραυγή 2 έχει οπωσδήποτε ένα πιο επικό στυλ από την ομότιτλη της που προηγήθηκε και σύμφωνα με τους κριτικούς φαίνεται πως κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή, έστω κι αν ακολουθεί «περπατημένα» μονοπάτια στην απόδοση της.
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Μπιλ Κόντον είναι Ζυγός (γεν 22/10/1955) με την σύνοδο Ήλιου-Ποσειδώνα να χαρακτηρίζει βέβαια την καλλιτεχνική ιδιότητα του αλλά συνάμα να είναι και το σημείο αναφοράς του γενέθλιου χάρτη του, αφού πάνω της «συνωστίζονται» μια σειρά από ενδιαφέρουσες όψεις (εξάγωνα με Δία και Πλούτωνα στο Λέοντα, σύνοδο με αστρικό Κρόνο και σύνοδο με τον Άρη στο Ζυγό στην αστρική εκδοχή της).
Το Πλουτώνιο «άγγιγμα», εντελώς απαραίτητο για να σκηνοθετεί κανείς ταινίες αυτού του είδους, εντοπίζεται βέβαια στη σύνοδο Δία-Πλούτωνα αλλά πολλά έχει να μας πει για το θέμα και η γενέθλια Αφροδίτη του στο Σκορπιό.
Όσο για τους πρωταγωνιστές της ταινίας, που είναι ζευγάρι και στη ζωή και μας απασχόλησαν λίαν προσφάτως ύστερα από τα «καμώματα» της Στιούαρτ, δεν ξεφεύγουν κι αυτοί από τον κανόνα που θέλει έναν ηθοποιό να αποδίδει καλύτερα τους ρόλους που υπάρχουν σπερματικά στο ωροσκόπιο του.
Η Μπέλα (Kristen Stewart), που για τις ανάγκες του σεναρίου από άνθρωπος γίνεται βρυκόλακας, είναι Κριός με Ωροσκόπο στους Διδύμους αλλά δεν θα μπορούσε πραγματικά να «επιβιώσει» στη ζώνη του Λυκόφωτος αν δεν είχε τον Πλούτωνα... κορώνα στο κεφάλι της! Σε τετράγωνο με τον Άρη στον Υδροχόο είναι ενδεικτικός μιας μάχης μέχρις εσχάτων με τις απανταχού σκοτεινές δυνάμεις αλλά δεν είναι μόνον αυτό. Γεννημένη σε Πανσέληνο (τυχαίο;) έχει τον Ήλιο της σε αντίθεση με τον αστρικό Πλούτωνα, την ίδια στιγμή που ο αστρικός Ωροσκόπος της στον Ταύρο κάνει αντίθεση με τον τροπικό Πλούτωνα.
Πλούτωνας παντού, δηλαδή κι ας φαίνεται με την πρώτη ματιά ότι κουμάντο στο χάρτη της κάνει η Ιχθυακή Αφροδίτη στο Μεσουράνημα. Από εκεί και ύστερα με την συνδρομή της συνόδου Δία-Δήμητρας στον Καρκίνο, τα υπόλοιπα (επιτυχία, αναγνώριση κλπ) ήταν θέμα χρόνου.
Ο Έντουαρντ (Robert Pattinson) είναι Ταύρος με Ωροσκόπο στον Καρκίνο σε σύνοδο με τη Σελήνη και δείχνει να είναι μάλλον ο... λιγότερο Πλουτώνιος της υπόθεσης! Ή πιο σωστά ο πιο «εναλλακτικός» Πλουτώνιος, αφού το ωροσκόπιο του ανεξάρτητα με το ήπιο προφίλ Ταύρου-Καρκίνου, χαρακτηρίζεται άνετα ως «Ουράνιο» και από αυτήν την άποψη έχει σαφώς περισσότερες δυνατότητες σε σχέση με ρόλους που μπορεί να υποδυθεί.
Ο Πλούτωνας βέβαια είναι γωνιακός (στον 4ο οίκο) και δεν φείδεται όψεων (αντίθεση με τον Ερμή, τρίγωνο με τη Σελήνη, εξάγωνα με Δήμητρα και Ποσειδώνα), με το σχήμα Σελήνης-Ποσειδώνα-Πλούτωνα (μια διευκολυνόμενη αντίθεση) να κρατά τα κλειδιά της συμμετοχής του στο κόσμο του Λυκόφωτος, έστω κι αν η Σελήνη ως θηλυκό αρχέτυπο αναφέρεται πρωτίστως στην... Μπέλα.
Πέρα από τα παραπάνω αξίζει να σημειωθεί πως ο κοσμικός κρίκος που συνδέει τους συντελεστές της ταινίας φαίνεται να είναι η όψη Κρόνου-Ποσειδώνα, η οποία υπάρχει ως «κρυφή» σύνοδος ή αντίθεση στους τρεις από τους τέσσερις χάρτες (της συγγραφέως, του σκηνοθέτη και του Πάτινσον), με την περίπτωση της Στιούαρτ να είναι η πιο «περίπλοκη» αφού οι δύο πλανήτες είναι στο ίδιο ζώδιο (τον Αιγόκερω), απέχουν μεταξύ τους περίπου 10 μοίρες αλλά κάνουν και οι δύο «συμβατικά» τετράγωνα με τον Ήλιο της, ενοποιούνται δηλαδή μέσω ενός τρίτου παράγοντα.
Η δημιουργική σύνθεση της ενέργειας των δύο πλανητών μπορεί να αποδοθεί και ως σύζευξη του πραγματικού με το φανταστικό, κάτι που στη σειρά των Twilights Saga είναι... περισσότερο από προφανές!
Ακόμη δεν μπορεί να αγνοηθεί η συμμετοχή του Χείρωνα, που τουλάχιστον σε αυτήν την περίπτωση επιβεβαιώνει την σύνδεση του με θέματα της παράδοσης (βρυκόλακες, λυκάνθρωποι κλπ), δοσμένα μέσα από τη μυθοπλασία του Ποσειδώνα. Και στους τρεις χάρτες των συντελεστών της ταινίας υπάρχουν δυναμικές όψεις του Χείρωνα με τον Ποσειδώνα, τετράγωνο στον Κόντον, αντίθεση στη Στιούαρτ και «κρυφή« αντίθεση στον Πάτινσον.
*Αν μετά το σινεμά έχετε διάθεση για διάβασμα, ρίξτε μια ματιά εδώ.
*Αν μετά το σινεμά έχετε διάθεση για διάβασμα, ρίξτε μια ματιά εδώ. Read more: https://www.astrology.gr/epikairotita/GEGONOTA/item/36670-cine-astrologia-ki-an-zoysame-oloi-mazi#ixzz2cu86jzct