Η μυστηριώδης εξαφάνιση του Boeing 777 και το σενάριο για βιολογική απειλή
Τα αστρολογικά δεδομένα του πιλότου, του αεροσκάφους αλλά και μια «θεωρία συνωμοσίας»
Πέρασαν πια δέκα ημέρες από την εξαφάνιση του Boeing 777 των Malaysian Airlines και παρότι έχουν έρθει στο φως κάποια νέα στοιχεία, αγνοείται ακόμη η τύχη του αεροσκάφους και βέβαια των 239 επιβαινόντων σε αυτό.
Σε μια πρώτη απόπειρα αστρολογικής προσέγγισης του θέματος, προχώρησα σε μια πειραματική εφαρμογή, με βάση το ωροσκόπιο της απογείωσης και το σενάριο που ήθελε το Boeing να μην έχει συντριβεί άμεσα αλλά να έχει συνεχίσει την πορεία του προς το άγνωστο, όπως υποστήριξε πρώτος ο κυβερνήτης Ρόζενσάιν στο Sky News.
Ο Ρόζενσάιν βέβαια μίλησε για αναισθητοποίηση του πληρώματος, ύστερα από πρόβλημα αποσυμπίεσης, ενώ το επικρατέστερο σενάριο αυτήν την στιγμή είναι η απαγωγή του Boeing από «κάποιους» τρομοκράτες. Αμφότερες οι εκδοχές πάντως, συνδέονται με τον τύπο της επιρροής και την ενέργεια του Ποσειδώνα, ο οποίος δέσποζε στο ωροσκόπιο της απογείωσης.
Γι' αυτό εξ άλλου αρχικά προτίμησα την υπόθεση της τυφλής πορείας κι όχι αυτήν της άμεσης συντριβής.
Τυπικά, ο πλανήτης σχετίζεται με λάθη, ασάφειες, παρασκήνιο, συνωμοσίες κλπ, ενώ ως προς την τύχη της πτήσης παραπέμπει περισσότερο σε εξαφάνιση κι αιχμαλωσία, παρά σε έκρηξη ή βίαιη πτώση του αεροσκάφους.
Με αυτήν την εκδοχή συνάδει και το πόρισμα της ειδική υπηρεσία του ΟΗΕ, που είναι επιφορτισμένη με την ανίχνευση ιχνών πρόσκρουσης ή έκρηξης στην ξηρά, την θάλασσα ή τον αέρα: «Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο σημάδι», αποφάνθηκαν, κάνοντας το μυστήριο ακόμη μεγαλύτερο.
Αυτό φυσικά δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να «εξαλειφθεί» το αεροσκάφος στη συνέχεια, ούτε διασφαλίζει την ακεραιότητα των επιβαινόντων. Ήδη γράφτηκε πως το Boeing ανέβηκε σε πολύ μεγάλο ύψος, επιφέροντας πιθανότατα ασφυξία στους δύστυχους επιβάτες του.
Έχει σημασία λοιπόν να δούμε τι υποδεικνύουν κάποια άλλα αστρολογικά συστήματα αναφοράς (πχ τα ωροσκόπια της Μαλαισίας, του πιλότου ή του ίδιου το αεροσκάφους).
Κι ενώ για το ωροσκόπιο της Μαλαισίας, όπως ήδη σημείωσα στο προηγούμενο άρθρο μου, επικρατεί μια σχετική σύγχυση που δεν επιτρέπει ασφαλείς εκτιμήσεις, στους γενέθλιους χάρτες του πιλότου αλλά και του Boeing 777, υπάρχουν κάποια δεδομένα, τα οποία ομολογώ ότι απέχουν πολύ από το να είναι αισιόδοξα.
Ο χάρτης του πιλότου
Ο Zaharie Ahmad Shah γεννήθηκε στις 31/7/1961 (ώρα άγνωστη) στην Penang της Μαλαισίας. έχοντας στον γενέθλιο χάρτη του ένα τετράγωνο του Ήλιου στον Λέοντα με τον Ποσειδώνα στον Σκορπιό. Εξαπάτηση, ακύρωση, παρασκήνιο, ιδεοληψία; Ό, τι κι αν είναι, η όψη δένει άμεσα με το εξαφάνιση της πτήσης MH370, που στο ωροσκόπιο της απογείωσης της δεσπόζει επίσης ο ίδιος πλανήτης.
Εξετάζοντας τα περαιτέρω δεδομένα ξεχωρίζει ο γενέθλιος Άρης του πιλότου στην 19η μοίρα της Παρθένου κι αυτό γιατί στις 8 Μαρτίου δέχθηκε ένα τετράγωνο ακριβείας από τον αστρικό Πλούτωνα και μια αντίθεση από τον αστρικό Ουρανό (19η του Τοξότη και 17η των Ιχθύων αντίστοιχα). Bad news, που γίνονται ακόμη χειρότερα αν δούμε τι «παίζει» στον ετήσιο χάρτη του: Ο Κρόνος στον Σκορπιό σε τετράγωνο με τον Ήλιο του (ένδειξη ισχυρών πιέσεων αλλά και ατυχίας) και επιπλέον ένα ταυ-τετράγωνο ανάμεσα στον Άρη, τον Ουρανό και τον Πλούτωνα. Δύσκολο να γλιτώσει κανείς από όλα αυτά αν δεν έχει... άγιο.
Ο χάρτης του αεροσκάφους
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το συγκεκριμένο Boeing 777 πέταξε για πρώτη φορά στις 14 Μαΐου του 2002 και παραδόθηκε στις Μαλαισιανές Αερογραμμές στις 31 του ίδιου μήνα.
Παίρνοντας την γενέθλια πτήση του αεροσκάφους ως ημερομηνία «γέννησης» και καταστρώνοντας τον χάρτη της ημέρας*, είναι εύκολο να διαπιστώσουμε ότι τα δεδομένα παραπέμπουν σε καταστάσεις υψηλού κινδύνου.
*Προτίμησα να πάρω ως τόπο γέννησης το Seattle, αφού εκεί βρίσκονται οι εγκαταστάσεις και το πεδίο δοκιμών της Boeing.
Οι αντιθέσεις στον άξονα Διδύμων-Τοξότη, με την συμμετοχή του Άρη, του Πλούτωνα και του Κρόνου, περιγράφουν περισσότερο ένα... μαχητικό, παρά ένα επιβατικό αεροσκάφος. Αυτό σημαίνει ότι ως επιβατικό διατρέχει τον κίνδυνο να πέσει θύμα μιας πολύ δυσάρεστης περιπέτειας στην οποία δεν υπάρχει τρόπος αντίδρασης (εδώ «παίζει» και το σενάριο της χρήσης του ως όπλο). Το πότε θα μπορούσε να συμβεί αυτό απορρέει βέβαια από τα συστήματα πρόβλεψης, ενώ αν με ρωτήσετε ποια χώρα μπορεί να είναι ένας πιθανός εκούσιος ή ακούσιος «στόχος», θα σας απαντήσω ότι συναστριακά και με βάση την θέση του Άρη του αεροσκάφους στην 20η-21η μοίρα των Διδύμων, κάθε κράτος που έχει κάτι σημαντικό σε αυτήν την μοίρα θα πρέπει να ανησυχεί. Μεταξύ αυτών βρίσκεται τόσο η Ρωσία (Ήλιος στην 21η των Διδύμων) όπως επίσης και η Ελλάδα (Σελήνη στην 21η των Διδύμων).
Εξετάζοντας τις τρέχουσες διελεύσεις ξεχωρίζει η αντίθεση του διελαύνοντα Κρόνου στον Σκορπιό με τον γενέθλιο Ήλιο στον Ταύρο, μια όψη κακοτυχίας, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι το αεροσκάφος δεν έχει... συνείδηση για να την διαχειριστεί. Ωστόσο η επιρροή του Κρόνου θα μπορούσε να σημαίνει μια περίοδο ακινητοποίησης εξ αιτίας τεχνικών προβλημάτων ή «ανωτέρας βίας» και τίποτε περισσότερο.
Τα πολύ κακά μαντάτα έρχονται από τον αστρικό Ουρανό και τον αστρικό Πλούτωνα, οι οποίοι όντας σε «επίκαιρες» θέσεις στον μεταβλητό σταυρό επιδρούν επάνω στην γενέθλια πολυαστρία στους Διδύμους
Έχουμε δηλαδή πάνω-κάτω το ίδιο θέμα όπως και στην περίπτωση του πιλότου: Άρης-Ουρανός-Πλούτωνας σε εμπλοκή κι αυτό μόνον αισιόδοξα δεν ηχεί.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα ατύχημα που συνέβη στο αεροσκάφος στις 9/8/2012 στο αεροδρόμιο της Σαγκάης (κόπηκε τμήμα του φτερού του) δείχνει να ανταποκρίνεται στον γενέθλιο χάρτη του, αφού εκείνη την περίοδο στο Ηλιακό τόξο ο προοδευμένος Ερμής ήταν σε σύνοδο με τον γενέθλιο Άρη στους Διδύμους.
Για την Ιστορία, τότε ο διελαύνων Άρης ήταν πάλι στον Ζυγό, κοντά στον διελαύνοντα Κρόνο.
Αυτά τα διόλου ενθαρρυντικά προκύπτουν από την αξιολόγηση των δύο γενέθλιων χαρτών, εδώ όμως θα ανοίξω έναν άλλο «φάκελο» της πτήσης MH370, το θέμα του οποίου σχετίζεται στενά με το δίπολο Άρη-Πλούτωνα (σκοτεινή απειλή) αλλά και τον άξονα Ιχθύων-Παρθένου (Δημόσια υγεία).
Ύστερα από την πρώτη εκτίμηση του κυβερνήτη Ρόζενστάιν περί «τυφλής πτήσης», με την συνδρομή της Αστροχαρτογραφίας έκανα την δική μου υπόθεση για το που θα μπορούσε να έχει καταλήξει το Boeing, εντοπίζοντας τελικά δύο ζώνες με τις -κατά την κρίση μου- πιο SOS πλανητικές γραμμές.
Μία βάσει των γραμμών των Δία, Ουρανού και Πλούτωνα (σημείο αναφοράς η Νέα Γουινέα) κι άλλη μια βάσει της γραμμής της Δήμητρας (σημείο αναφοράς οι Μαλδίβες στον Ινδικό Ωκεανό).
Κι ανεξάρτητα με την επιβεβαίωση αυτής της πειραματικής εφαρμογής, φαίνεται ότι η δεύτερη εκδοχή έχει... ψωμί, αφού η εξαφάνιση της πτήσης αναμόχλευσε το ενδιαφέρον για την «θηριώδη», ως προς τις δυνατότητες της, βάση των ΗΠΑ στην κοραλλιογενή ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία, νοτίως των Μαλδίβων, από την οποία επίσης διέρχεται η γραμμή της Δήμητρας.
Α... Παρεμπιπτόντως, ενώ η κάθετη γραμμή του Ποσειδώνα (του IC) περνά επάνω από την Μαλαισία, ορίζοντας τον τόπο του δράματος, η έτερη κάθετη (του MC), περνά επάνω από την... Ουάσιγκτον!
Σύμπτωση με νόημα;
Τα σενάρια βιολογικής απειλής και η βάση των ΗΠΑ στην ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία
Η ατόλη βρίσκεται στο αρχιπέλαγος Τσάγκος, είναι νοικιασμένη στις ΗΠΑ από την Μ Βρετανία και για να καταλάβετε την γεωστρατηγική σπουδαιότητα της, αρκεί να μάθετε ότι στις αρχές της δεκαετίας του 70, οι «δημοκράτες» ιδιοκτήτες μαζί με τους νοικάρηδες έδιωξαν με τη βία από το νησί όλον τον ντόπιο πληθυσμό σκορπίζοντας τον στα πέρατα του Ινδικού ωκεανού. Ακολούθως η βάση έγινε το μάτι και το αυτί των ΗΠΑ στον Ινδικό και ήταν το κύριο ορμητήριο των βομβαρδιστικών κατά του Ιράκ και του Αφγανιστάν. Και σύμφωνα με μια άποψη η συγκεκριμένη βάση έχει εμπλοκή στο όλο θέμα.
Θα πείτε, μα κανείς επίσημος φορέας, κανένα από τα μεγάλα δίκτυα δεν έκανε κάποια νύξη που να συσχετίζει την βάση του Ντιέγκο Γκαρσία με την εξαφανισμένη πτήση.
Ας μην κρίνουμε όμως από τι δημοσιοποιείται στα κανάλια, που κατά κύριο λόγο αναπαράγουν αυτά που «πρέπει» να μαθαίνουμε. Το «ψωμί» είναι στο διαδίκτυο, που τις τελευταίες ημέρες έχει πάρει φωτιά σε σχέση με τον ενδεχόμενο ρόλο της στρατιωτικής βάσης του Ντιέγκο Γκαρσία, η οποία διαθέτει τηλεπικοινωνιακό-δορυφορικό σταθμό, εμφανισιακά παρόμοιο με τον δικό μας στις Θερμοπύλες.
Η απορία πολλών σχολιαστών –ειδικών και μη- είναι πρώτον πώς μια βάση με εγκατεστημένο ένα υπερσύγχρονο ραντάρ δεν εντόπισε το στίγμα του αεροπλάνου και δεύτερον –ακόμη πιο ύποπτο-η επίσημη σιγή των ΗΠΑ σχετικά με αυτήν την δυνατότητα και τα στοιχεία που θα μπορούσαν να έχουν στην διάθεση τους. Τόσες ημέρες πέρασαν και κανείς ειδήμων δεν έκανε την παραμικρή νύξη, λες και η βάση δεν υπάρχει. Κι όλα αυτά βέβαια, δεν θέλει και πολύ να κινήσουν υποψίες για την εμπλοκή της στην υπόθεση. Γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι η πτήση MH370 έφτασε ή πέρασε από εκεί!
Το συγκεκριμένο «σενάριο συνωμοσίας» κυκλοφορεί εδώ και ημέρες στο διαδίκτυο, ύστερα μάλιστα από την εκτίμηση ότι το Boeing 777 πιθανότατα απήχθη και οδηγήθηκε σε άγνωστο προορισμό. Πώς και γιατί απήχθη;
Εδώ η υπόθεση αρχίζει να θυμίζει... James Bond και Mission Impossible, ας δούμε όμως τι γράφτηκε σε ένα «αμφιλεγόμενο» site (Whatdoesitmean. com), που ασχολείται επισταμένως με ανάλογες θεωρίες συνωμοσίας, αντλώντας –όπως διατείνεται- πληροφορίες (και) από την Μόσχα.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στις 14/3 και συνθέτει-ερμηνεύει πραγματικά ή αληθοφανή γεγονότα, που σίγουρα προβληματίζουν.
«Μια νέα έκθεση που κυκλοφορεί στο Κρεμλίνο σήμερα η οποία συντάχθηκε από την Κεντρική Διεύθυνση Πληροφοριών του Γενικού Επιτελείου των Ενόπλων Δυνάμεων (GRU) αναφέρει ότι οι ειδικοί των Αεροδιαστημικών Αμυντικών Δυνάμεων (VKO) παραμένουν «μπερδεμένοι» ως προς το γιατί το Ναυτικό των ΗΠΑ «συνέλαβαν» και στη συνέχεια «εξέτρεψαν» από την προκαθορισμένη πορεία του το αεροσκάφος της Malaysia Airlines προς τη μεγάλη και μυστική βάση του στον Ινδικό Ωκεανό που βρίσκεται στην ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία.
Σύμφωνα με την έκθεση αυτή, η Πτήση 370 της Malaysia Airlines (γνωστή και ως China Southern Airlines, πτήση 748 κοινού κωδικού), ήταν μια προγραμματισμένη πτήση με επιβάτες από την Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας προς το Πεκίνο, όταν στις 8 Μαρτίου το Boeing 777 - 200ER εξαφανίστηκε με 227 επιβάτες από τις 15 χώρες, οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν Κινέζοι, και 12 μέλη του πληρώματος.
Αξίζει να σημειωθεί, αναφέρει η έκθεση αυτή, ότι η πτήση 370 ήταν ήδη υπό επιτήρηση της Κεντρικής Διεύθυνσης Πληροφοριών του Γενικού Επιτελείου των Ενόπλων Δυνάμεων (GRU) αφού έλαβε ένα «πολύ ύποπτο» φορτίο το οποίο είχε εντοπιστεί από τη Δημοκρατία των Σεϋχελλών στο φορτηγό πλοίο υπό σημαίας ΗΠΑ, το Maersk Alabama MV.
Αυτό που προκάλεσε τις πρώτες υποψίες της GRU σχετικά με το MV Maersk Alabama, συνεχίζει η έκθεση, ήταν ότι μέσα σε 24 ώρες από την εκφόρτωση αυτού του «πολύ ύποπτου φορτίου» που προοριζόταν για τη Μαλαισία Airlines Flight 370, οι δύο άρτια εκπαιδευμένοι U. S. Navy Seals που τους είχε ανατεθεί να το προστατέψουν, ο Mark Daniel Kennedy, 43 χρόνων και ο Jeffrey Keith Reynolds, 44, βρέθηκαν νεκροί κάτω από «ύποπτες συνθήκες».
Τόσο ο Kennedy όσο και ο Reynolds είχαν προσληφθεί από την Virginia Beach, εταιρεία Θαλάσσιας Ασφαλείας με έδρα την Virginia (maritime security) με την επωνυμία The Trident Group η οποία ιδρύθηκε από το US Navy Special Operations Personnel (SEAL's) και το Senior US Naval Surface Warfare Officers και είναι από καιρό γνωστό στη GRU ότι προστατεύσει μεταβιβάσεις ατομικών και βιολογικών υλικών σε όλο τον κόσμο.
Αφού η GRU επιβεβαίωσε ότι αυτό το «ιδιαιτέρως ύποπτο» φορτίο φορτώθηκε στη Malaysia Airlines Flight 370 στις 8 Μαρτίου, επισημαίνει η παρούσα έκθεση, η Μόσχα κοινοποίησε στο Υπουργείο Κρατικής Ασφάλειας (MSS) της Κίνας τις ανησυχίες της και έλαβε τη διαβεβαίωση ότι έχουν ληφθεί «όλα τα μέτρα» ώστε να εξασφαλίσουν ότι το περιεχόμενο θα παραμείνει κρυμμένο μέχρι το αεροσκάφος να μπει στον εναέριο χώρο της. Ωστόσο, για άγνωστους ακόμα λόγους, το MSS ετοιμαζόταν να εκτρέψει την πτήση 370 από το προγραμματισμένο προορισμό της, το Πεκίνο, στο Διεθνές Αεροδρόμιο Haikou Meilan (HAK) που βρίσκεται στην επαρχία Χαϊνάν (γνωστό και ως νησί Χαϊνάν).
Πριν την είσοδό του στις προστατευόμενες ζώνες της Νότιας Θάλασσας της Κίνας από τον Λαϊκό Απελευθερωτικό Στρατό (PLA), τα γνωστά ως νησιά Σπράτλεϊ , η πτήση 370 «παρέκλινε σημαντικά» από την πορεία πτήσης της και εντοπίστηκε από τους δορυφόρους VKO και τα ραντάρ να πετά πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό με κατεύθυνση 3.447 χιλιόμετρα (2.142 μίλια) προς το Ντιέγκο Γκαρσία.
Πρέπει να σημειωθεί, σχετικά με την απόκλιση της πτήσης Flight 370, ότι οι εμπειρογνώμονες στον τομέα GRU είπαν ότι κατά την ίδια χρονική περίοδο το σύνολο των κινητών τηλεφώνων των νησιών Spratly που υποστηρίζονται από την China Mobile είχαν μπλοκάρει. Η China Mobile, παρέχει τηλεφωνική κάλυψη στα Νησιά Spratly από το 2011, έτσι ώστε οι στρατιώτες του PLA, οι αλιείς και τα εμπορικά πλοία στην περιοχή να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών , και μπορεί επίσης να παράσχει βοήθεια κατά τη διάρκεια καταιγίδων και θαλάσσιων διασώσεων.
Ως προς τον τρόπο που το Ναυτικό των ΗΠΑ με το οποίο εξέτρεψε την πτήση370 στη βάση του Ντιέγκο Γκαρσία, η έκθεση αυτή αναφέρει, ότι μάλλον επετεύχθη εξ αποστάσεως, καθώς το αεροσκάφος Boeing 777 - 200ER είναι εξοπλισμένο με σύστημα FBW (fly - by-wire) που αντικαθιστά το συμβατικό χειροκίνητο έλεγχο ενός αεροσκάφους και του επιτρέπει να ελέγχεται με ηλεκτρονική διασύνδεση σαν τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος. Ωστόσο , αυτή η έκθεση επισημαίνει, αν και το αεροσκάφος μπορεί να ελέγχεται εξ αποστάσεως, το ίδιο δεν μπορεί να λεχθεί και για τα συστήματα επικοινωνίας, που κλείνουν μόνο με το χέρι. Και στην περίπτωση της πτήσης 370, το σύστημα υποβολής στοιχείων του αεροσκάφους είχε κλείσει στις 1:07 π.μ., ενώ μετά στις 1:21 π.μ έκλεισε και ο αναμεταδότη του (μεταδίδει τη θέση και το ύψος).
Αυτό που προκαλεί απορία στο συγκεκριμένο περιστατικό αυτό, λένε οι αναλυτές της GRU, είναι γιατί τα Αμερικάνικα Μέσα Ενημέρωσης δεν έχουν ακόμη να απαιτήσει από τον Ομπάμα τις εικόνες των ραντάρ και των δορυφόρων των περιοχών του Ινδικού Ωκεανού και της Νότιας Θάλασσας της Κίνας, αφού ο στρατός των ΗΠΑ καλύπτει ολόκληρη την περιοχή από το Ντιέγκο Γκαρσία, λόγω της ζωτικής σημασίας ναυτιλιακών και αεροπορικών δρομολογίων.
Αυτή η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δυστυχώς οι ΗΠΑ είναι σε θέση να κρύψουν το λόγο (-ους ) της «εξαφάνισης» της πτήσης 370, όπως έγινε μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 που επί Προεδρίας Μπους «εξαφανίστηκε» η πτήση 77 της American Airlines με 64 επιβάτες και το πλήρωμά του, ισχυριζόμενος ψευδώς ότι χτύπησε το Πεντάγωνο και που αργότερα επιβεβαιώθηκε από το CNN News Service ότι δεν ίσχυε.»
(μετάφραση - απόδοση Λ. Παπασταύρου)
Στον ίδιο ιστότοπο ακολούθησε κι ένα ακόμη άρθρο στις 16/3, όπου δίνονται επιπλέον λεπτομέρειες και πληροφορίες, για την μετάβαση εμπειρογνωμόνων βιολογικού πολέμου στην βάση του Ντιέγκο Γκαρσία, λίγο πριν την εξαφάνιση της πτήσης MH370.
Κι ίσως όλα αυτά να μοιάζουν εξωπραγματικά, από την στιγμή όμως που υπέπεσαν στην αντίληψη μου θεώρησα υποχρέωση μου να τα παραθέσω, συμπληρώνοντας την αστρολογική παρουσίαση του θέματος με μια πιο δημοσιογραφική, που αποτυπώνει την αίσθηση των πιο «ψαγμένων» ότι τουλάχιστον οι ΗΠΑ «κάτι ξέρουν και δεν το λένε».
Μήπως τελικά πίσω από την εξαφάνιση της πτήσης κρύβεται μια παγκόσμια απειλή προερχόμενη από βιολογικά όπλα;
Αστρολογικά, αν λάβουμε υπόψη μας τις επίκαιρες αστρικές θέσεις του Δία, του Ουρανού και του Πλούτωνα, έχουμε να κάνουμε με ένα ταυ-τετράγωνο στον μεταβλητό σταυρό: Μια αντίθεση Δία-Πλούτωνα σε Διδύμους και Τοξότη, με τον Ιχθυακό Ουρανό στην κορυφή του «ταυ». Και όπως συμβαίνει συχνά με ανάλογους σχηματισμούς η «έξοδος» του «ταυ» απέναντι στην Παρθένο, μπορεί να υποδηλώνει και το πρόβλημα, κάτι «μεγάλο» δηλαδή που συνδέεται με την Δημόσια Υγεία.
«Ξέφυγα» πολύ; Μακάρι...
Ας ελπίσουμε όμως ότι δεν θα πληροφορηθούμε κάτι τέτοιο ως τετελεσμένο γεγονός, μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Κι αυτό το σημειώνω γιατί στην Νέα Σελήνη της 30ης Μαρτίου, εκτός από τις όψεις των Φώτων με τον Ουρανό και τον Πλούτωνα, έχουμε (ξανά) και μια αντίθεση της Έριδας στον Κριό με τον ανάδρομο Άρη στο Ζυγό, μια όψη που μεταξύ άλλων «ειδικεύεται» σε ασθένειες κι επιδημίες.
Εδώ θα πρέπει να προσμετρήσουμε και την δυνατότητα του ανάδρομου Άρη να επαναφέρει στο προσκήνιο «ξεχασμένες» απειλές.
Πάντως, με... τόσο Ποσειδώνα στις ενδείξεις, ίσως δεν μάθουμε ποτέ το τι πραγματικά συνέβη στην πτήση MH370, μετά την εξαφάνιση της. Τα συμφέροντα είναι πολλά και καλά κρυμμένα, ενώ οι ελάχιστοι γνωρίζοντες κατέχουν άριστα την τεχνική του αποπροσανατολισμού, με «στοιχεία» και «ομολογίες». Είπαμε, Ποσειδώνας είναι αυτός...
Διαβάστε επίσης