Τι γίνεται όταν δεν σου έρχεται το φόρεμα που έχεις παραγγείλει online;
Πόσα κλικ έχεις πατήσει στο site για να δεις το delivery status του;
Σε μία άλλη ζωή θα μπορούσα να μένω σε ένα διαμέρισμα σαν αυτό που αγόρασε ο Mr. Big στην Carrie όχι λόγω θέας ή τοποθεσίας απλά και μόνο για αυτό το δωμάτιο γκαρνταρόμπα. Είμαι shopacholic, ξεσπάω στα ψώνια και πραγματικά είμαι από τα κορίτσια που ποτέ δεν έχει κάτι να φορέσει ενώ ταυτόχρονα η ντουλάπα του δεν έχει ούτε μία ίντσα ελεύθερη για νέο κομμάτι. Αυτό όμως το θέμα θα το αναλύσουμε μία άλλη μέρα καθώς δεν είναι της παρούσης.
Ως γνήσια, λοιπόν, shop addicted καταλαβαίνεις πως έχω περιηγηθεί σε online καταστήματα σε κάθε cm όχι μόνο της δικής μας ηπείρου αλλά και της Κίνας ή της Αυστραλίας. Είμαι η μόνη; Εννοείται, πως όχι! Συχνά πυκνά πρέπει να εμφανίζονται και σε εσένα διάφορες διαφημίσεις στα social media με καταστήματα (και ιδιαίτερα του εξωτερικού).
«Το φόρεμα που έψαχνα εδώ και ένα μήνα το βρήκα από ένα κινέζικο site μόνο 9,90. Το παίρνω ασυζητητί». Και πριν καλά καλά ολοκληρώσω την πρότασή μου στην διπλανή και τίμια συνάδελφο Διονυσία είχα πατήσει ήδη το κουμπάκι του «add to cart». Ήταν 4 Οκτωβρίου του 2017. Σήμερα που σου γράφω είναι 6 Φεβρουαρίου του 2018 και το φόρεμα ούτε το είδα, ούτε κατάλαβα αν είναι 30% cotton και φυσικά δεν μπορώ να σου πω αν μου πηγαίνει ή όχι. Πολύ απλά το πλήρωσα, διέδωσα τα νέα στις φίλες μου (περήφανη σου λέει για αυτήν μου την αγορά) και είμαι πλέον πεπεισμένη πως δεν θα το φορέσω πουθενά.
Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr