O έρωτας στα χρόνια του messaging
Μια πρόσφατη ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε μέσω Viber μας δείχνει τις τελευταίες τάσεις όσον αφορά στην επικοινωνία με το άλλο μας μισό.
Πόσο συχνά επικοινωνείτε με το άλλο σας μισό; Μέσω κλήσεων; Ή προτιμάτε απλά τη συνομιλία με γραπτά μηνύματα; Την κάνετε πιο πικάντικη με αυτοκόλλητα και στιγμιαία βίντεο και ηχητικά μηνύματα γεμάτα αγάπη; Ή μήπως είναι μια μυστική διαδικασία, που χρειάζεται ειδική μεταχείριση -όπως τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς επικοινωνούν τα άλλα ζευγάρια; To Viber, η πιο δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα προσπάθησε να μετρήσει τον έρωτα επί τοις εκατό και να τον βάλει σε πίνακες. Είναι κάτι τέτοιο δυνατόν όμως; Κι όμως, μέσω μιας ψηφοφορίας σε χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στην οποία χρήστες του Viber και μέλη κοινοτήτων των συνεργατών του συμμετείχαν εθελοντικά, περισσότεροι από 80.000 άνθρωποι έδωσαν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις.
Για παράδειγμα, το 58% των χρηστών του Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη απάντησε ότι επικοινωνεί καθημερινά ή και ακόμη πιο συχνά με το έτερόν του ήμισυ. Ειδικά στην Ελλάδα, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 62%, αλλά είναι οι Σέρβοι που επικοινωνούν πιο συχνά από τους υπόλοιπους λαούς (68%), με τους Ουκρανούς να επικοινωνούν λιγότερο συχνά από όλους (52%).
Αλλά τα παραπάνω αφορούν τη βασική επικοινωνία. Όταν όμως μιλάμε για χρήση της πλατφόρμας μηνυμάτων ως μέσο έκφρασης έρωτα, υπάρχουν και πιο πικάντικες ερωτήσεις. Και το Viber τόλμησε να τις ρωτήσει… Έτσι λοιπόν, όταν ρωτήθηκαν με ποιο τρόπο έρχονται σε επαφή με το άλλο τους μισό, οι χρήστες απάντησαν «με μηνύματα:, είναι σύντομα, έχουν πλάκα και είναι γλυκά» (72% των Ελλήνων έδωσε αυτή την απάντηση, περισσότεροι από το μέσο όρο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη που ήταν 68%), «μέσω φωνητικών ή βιντεοκλήσεων» (21% ΚΑ Ευρώπη, 16% Ελλάδα), «με άμεσα ηχητικά ή βιντεομηνύματα» (6% ΚΑ Ευρώπη, 7% Ελλάδα) και «μέσω κρυφών chats και αυτοκαταστρεφόμενων μηνυμάτων» (5% ΚΑ Ευρώπη, 6% Ελλάδα).
Και στην κρίσιμη ερώτηση αν δοκίμασαν ποτέ να κάνουν πρώτα chat και μετά να συναντηθούν με κάποιον/αν δια ζώσης, το 80% απάντησε «όχι» (στην ΚΑ Ευρώπη, και το 85% στην Ελλάδα) με το υπόλοιπο 20% να μοιράζεται σχεδόν ισόποσα μεταξύ των επιλογών «ναι, το κάνω συχνά», «μόνο όταν βαριέμαι» και «το έκανα μία φορά».
Η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε στην επίσημη Κοινότητα του Viber στην Ελλάδα.
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και περισσότερα μηνύματα αγάπης από ποτέ θα σταλούν, ειδικά αυτή την ιδιαίτερη εποχή όπου ζευγάρια μένουν αναγκαστικά χωρισμένα λόγω των lockdown, της καραντίνας και των ταξιδιωτικών περιορισμών. Με όποιον τρόπο κι αν επιλέξει κάποιος να μοιραστεί την αγάπη του, το Viber τού διαθέτει όλα τα εργαλεία, από άμεσα βιντεομηνύματα σε σχήμα καρδιάς, αυτοκόλλητα που στάζουν μέλι, έως και κρυφές συνομιλίες. Γιατί, όσα ποσοστά και νούμερα μπορεί να βγάλει μια ψηφοφορία, όταν μιλάμε για τη μέρα των ερωτευμένων, δεν υπάρχουν όρια στην έκφραση.
Σχετικά με τη Rakuten Viber:
Στη Rakuten Viber, συνδέουμε τους ανθρώπους. Δεν έχει σημασία ποιοι είναι ή πού βρίσκονται. Οι χρήστες μας σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες όπως οι συνομιλίες ένας-προς-έναν, βιντεοκλήσεις, ομαδική ανταλλαγή μηνυμάτων, ενημερώσεις και συζητήσεις των χρηστών με τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και brands. Διασφαλίζουμε για τους χρήστες μας ένα ασφαλές και δωρεάν περιβάλλον για να μοιράζονται τα συναισθήματά τους.
Η Rakuten Viber είναι μέλος της Rakuten Inc., παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας της FC Barcelona και την επίσημη εφαρμογή άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων των Golden State Warriors.
Γίνετε μέλος του Viber σήμερα και απολαύστε την καλύτερη εμπειρία επικοινωνίας στον κόσμο.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο media@viber.com
Έχετε ανάγκη τα υλικά branding της Rakuten Viber; Βρείτε τα στο brand center.