Eurovision: Έδωσαν 300.000 ευρω σε influencers για να βγάλουν φαβορί σε στοιχήματα

Ποια χώρα επένδυσε στα social media για να βγάλει φαβορί το τραγούδι της.

Μπορεί ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision να τελείωσε, όμως τα «παρατράγουδα» καλά κρατούν. Και όταν μιλάμε για παρατράγουδα εννοούμε τα σκάνδαλα και τις αποκαλύψεις που δε σταματούν και διαδέχονται το ένα μετά το άλλο.

Μετά από τον ντόρο που έγινε με τον τραγουδιστή της νικήτριας χώρας, και τις φήμες περί χρήσης ναρκωτικών την ώρα του televoting, άλλο ένα σκάνδαλο έγινε γνωστό και μάλιστα έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.

Ο λόγος για τη Μάλτα και το τραγούδι «Je Me Casse» της Destiny, το οποίο ήταν πρώτη στα στοιχήματα και τελικά πήρε την 7η θέση στη Eurovision 2021 και την 16η στο televoting.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved