Η Rakuten Viber και ο ΠΟΥ συνεργάζονται για να βελτιώσουν τη Γυναικεία Υγεία
Με την αφορμή του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) παρουσίασε το Chatbot Γυναικείας Υγείας στο Viber. Η παγκόσμια καμπάνια θα ενισχύσει το ενδιαφέρον για θέματα όπως ο καρκίνος, η εμμηνόρροια και η ενδοοικογενειακή βία.
Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, συνεργάστηκε με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) για το Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού και παρουσιάζουν το chatbot Γυναικείας Υγείας.
Οι γυναίκες και τα κορίτσια έχουν παγκοσμίως μικρότερη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας, αφού πέφτουν θύματα διακρίσεων λόγω κοινωνικοπολιτισμικών παραγόντων. Αναγνωρίζοντας αυτήν την κατάσταση, το Chatbot Γυναικείας Υγείας θα προσφέρει πολύτιμη πληροφορία και συμβουλές σε πληθώρα θεμάτων υγείας, ξεκινώντας με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
Όταν μια χρήστης του Viber γίνεται μέλος του Chatbot Γυναικείας Υγείας του ΠΟΥ, θα λάβουν ένα μήνυμα καλωσορίσματος με links σε πληροφορίες για τον Καρκίνο του Μαστού. Μια χρήστης μπορεί να πατήσεις στα κουμπιά για συμβουλές σχετικά με τους κινδύνους, τα συμπτώματα, τη θεραπεία και την πρόληψη της ασθένειας. Μπορούν επίσης να πατήσουν σε ένα κουμπί που τους οδηγεί σε έναν οδηγό που εξηγεί βήμα προς βήμα πώς να κάνουν αυτοεξέταση μαστού.
Η συνεργασία επίσης θα φέρει μια πληθώρα καινούργιων αυτοκόλλητων στο Viber, με δυναμικά σλόγκαν που αφορούν τις γυναίκες.
Ορίστε μια περίληψη του τι φέρνει η πρωτοβουλία του Viber και του ΠΟΥ:
- Πληροφορίες υγείας στο πάτημα ενός κουμπιού: Το chatbot απαντά με πρόσθετες πληροφορίες
- Επιλογές γλώσσας: Διαθέσιμο στα Αγγλικά, Ρωσικά, Ουκρανικά, Ουγγρικά και Ελληνικά, ενώ θα προστεθούν κι άλλες γλώσσες.
● Πολύχρωμα αυτοκόλλητα με σλόγκαν που εμπνέουν: Ζωηρά αυτοκόλλητα με θετικά μηνύματα ευαισθητοποιούν τους χρήστες για γυναικεία ζητήματα.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον ΠΟΥ σε αυτό το πολύ σημαντικό σχέδιο για την υποστήριξη της γυναικείας υγείας» λέει η Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer της Rakuten Viber. «Υπάρχουν μέρη του κόσμου όπου οι γυναίκες και τα κορίτσια αποτρέπονται από το να μιλήσουν ανοικτά για θέματα υγείας όπως ο καρκίνος του μαστού, η εμμηνόρροια και η εγκυμοσύνη. Είμαστε ευτυχείς που θα βοηθήσουμε αυτές τις γυναίκες να βρουν την πληροφορία που χρειάζονται και να τις στηρίξουμε με θετικά μηνύματα».
«Η δημόσια εκπαίδευση είναι μια από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις που μπορούμε να κάνουμε για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα σε θέματα γυναικείας υγείας, όπως ο καρκίνος του μαστού» λέει ο δρ. Bente Mikkelsen, Διευθυντής του τμήματος Μη Μεταδοτικών Ασθενειών στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. “Η γνώση σώζει ζωές."
Σχετικά με τη Rakuten Viber:
Στη Rakuten Viber, συνδέουμε τους ανθρώπους. Δεν έχει σημασία ποιοι είναι ή πού βρίσκονται. Οι χρήστες μας σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες όπως οι συνομιλίες ένας-προς-έναν, βιντεοκλήσεις, ομαδική ανταλλαγή μηνυμάτων, ενημερώσεις και συζητήσεις των χρηστών με τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και brands. Διασφαλίζουμε για τους χρήστες μας ένα ασφαλές και δωρεάν περιβάλλον για να μοιράζονται τα συναισθήματά τους.
Η Rakuten Viber είναι μέλος της Rakuten Inc., παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας της FC Barcelona και την επίσημη εφαρμογή άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων των Golden State Warriors.