Το Viber παρουσιάζει νέες λειτουργίες για τα Business Messages και συνοψίζει τι άλλο άλλαξε το 2021
Το Viber συνεχίζει να βελτιώνει τις λύσεις του για το Business Messaging, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να στέλνουν βίντεο στους χρήστες και στους χρήστες να αντιγράφουν με ευκολία κωδικούς, emails και links μέσα στα Business Messages.
Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία διεθνώς στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων, συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες για τη βελτίωση του επιπέδου της επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των χρηστών του με την επιλογή για τις εταιρείες να μπορούν να στείλουν βίντεο και την δυνατότητα για τους χρήστες να αντιγράφουν κωδικούς, links και πληροφορίες επαφής με ένα πάτημα της οθόνης μέσα στο περιβάλλον των Business Messages.
Μετά από αυτήν την αναβάθμιση, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να στέλνουν βίντεο στους χρήστες μέσω του λογαριασμού τους Viber Business. Η λειτουργία αφορά βίντεο σε μορφή 3gp, m4v, mov και mp4 με μέγιστο μέγεθος 200MB. Οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν και να καρφιτσώνουν ένα βιντεομήνυμα, όπως μπορούν να κάνουν με οποιοδήποτε άλλο Business Messages. Τα μηνύματα από τις επιχειρήσεις προς τους χρήστες μπορούν να είναι διαφόρων ειδών:
- Μόνο βίντεο
- Βίντεο και κείμενο
- Βίντεο, κείμενο και κουμπί CTA
Η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να στέλνουν ακόμη πιο διαδραστικό, δημιουργικό και χρήσιμο περιεχόμενο, ώστε να δείχνουν νέα προϊόντα, να εξηγούν τα χαρακτηριστικά τους, να δίνουν οδηγίες χρήσης κλπ. Για παράδειγμα μια εταιρεία καλλυντικών θα μπορούσε να στείλει ένα βίντεο που να εξηγεί σε ένα χρήστη που αγόρασε προϊόντα της πώς να τα συνδυάζει με άλλα προϊόντα. Αυτή η λειτουργία λανσάρεται από το δεύτερο μισό του Δεκεμβρίου.
Επιπρόσθετα, για να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία των χρηστών με τις εταιρείες, το Viber τούς επιτρέπει να αντιγράφουν κωδικούς, τηλεφωνικούς αριθμούς, emails και links από τα Business Messages. Η λειτουργία αυτή ισχύει για νούμερα με 4 ψηφία ή μεγαλύτερα. Κρατώντας πατημένο το νούμερο, ο χρήστης θα μπορεί να το αντιγράψει (θα λάβει ένα μήνυμα «έγινε αντιγραφή του αριθμού»). Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κωδικούς μιας χρήσης, προωθητικούς κωδικούς, κωδικούς εντοπισμού πακέτων κλπ.
Αν ο χρήστης προχωρήσει σε σύντομο πάτημα, τότε θα δει ένα μενού με διάφορες επιλογές: κλήση, μήνυμα, προσθήκη επαφής κλπ, ή θα κατευθυνθεί σε ένα site ή διεύθυνση email. Η λειτουργία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σε Androind και Desktop και έρχεται σύντομα στο iOS.
Αυτές οι λειτουργίες εμπλουτίζουν τα Viber Business Messages αφού είναι σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, κάτι που μπορεί να είναι πολύ πρακτικό την περίοδο των γιορτών, όταν οι πωλήσεις εκτοξεύονται και η ζήτηση για σχετικές υπηρεσίες κορυφώνεται.
Η επιθυμία να γίνει πιο βολική η διαδικασία και να δημιουργηθούν συνθήκες παρόμοιες με εκείνες της επικοινωνίας με κάποιο φίλο είναι αυτή που οδηγεί τη συνεχή βελτίωση των χαρακτηριστικών του Viber.
Ορίστε οι βασικές λειτουργίες που λανσαρίστηκαν το 2021 για να επιτρέψουν καλύτερη υποστήριξη πελατών και διαχείριση σημαντικών πληροφοριών:
- Η επιλογή αμφίδρομης ανταλλαγής αρχείων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στέλνουν σημαντικές πληροφορίες και διάφορα είδη αρχείων (εγγυήσεις, τιμολόγια, καταλόγους, επιβεβαιώσεις κρατήσεων, πιστοποιητικά κλπ). Οι χρήστες μπορούν να στέλνουν διάφορα αρχεία όπως αντίγραφο ταυτότητα και άλλα έγγραφα.
- Οι χρήστες μπορούν εύκολα να στέλνουν βίντεο και φωτογραφίες σε επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που αγοράζει ένα καινούργιο τραπέζι και δυσκολεύεται να το συναρμολογήσει, μπορεί να λάβει οδηγίες στέλνοντας ένα βίντεο στην επιχείρηση μέσω Viber και δείχνοντας το πρόβλημά του.
- To Viber επιτρέπει στους χρήστες να καρφιτσώνουν σημαντικά Business Messages σε μια συνομιλία ή να καρφιτσώνουν ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή του κεντρικού μενού συνομιλιών τους – για παράδειγμα το αποτέλεσμα ενός PCR test που θα έχουν έτοιμο για το ταξίδι τους.
- Οι χρήστες μπορούν να απαντούν σε συγκεκριμένα μηνύματα μέσα στα Business Messages κάτι που κάνει τις συζητήσεις πιο κατανοητές.
- Αν μια εταιρεία δεν μπορεί να απαντήσει αμέσως, μπορεί να χρησιμοποιήσει την λειτουργία αυτόματος απάντησης που σύντομα θα μπορεί να τροποποιηθεί από κάθε επιχείρηση ανάλογα με τις ανάγκες της.