Λουξ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία αναψυκτικών
Όχι μόνο δεν πλήττεται από την κρίση, αλλά και αυξάνει το ποσοστό της στην αγορά και τα κέρδη της, εκμεταλλευόμενη την υψηλή ποιότητα και την ελληνικότητα των προϊόντων της.
Πριν ενάμιση μήνα αυτή η είδηση πέρασε σαν ένα ελπιδοφόρο μήνυμα από τα πρωτοσέλιδα των περισσότερων οικονομικών εφημερίδων: «Αύξηση πωλήσεων 13% για τη Λουξ Μαρλαφέκας το 2011». Αυτό το 13% θα ήταν εντυπωσιακό νούμερο ακόμη κι αν η Ελλάδα δεν βρισκόταν στο μάτι του οικονομικού κυκλώνα.
Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr