Αμφίπολη: «Σαρώνει» στα Social Media ο τάφος
Ο ΕΝΦΙΑ, η Ferrari του Μιχάλη Χατζηγιάννη και οι χιλιάδες αναρτήσεις για την σπουδαία ανακάλυψη.
Τελικά ο Έλληνας έχει ατελείωτο χιούμορ το οποίο καλλιεργεί συνεχώς...
Όπως «απεφάνθη» το Monitor, η ηλεκτρονική πλατφόρμα αναζήτησης, καταγραφής και αξιολόγησης αναφορών και δημοσιευμάτων από το ελληνικό διαδίκτυο και από Έλληνες χρήστες social media, μόνο σε διάστημα 20 ημερών, δηλαδή από τις 10/8, που έγιναν οι πρώτες ανακοινώσεις, μέχρι και τις 20/8, η λέξη «Αμφίπολη» έχει αναφερθεί πάνω από 55.000 φορές.
Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr