Δεν είναι μόνον το τετράγωνό της με τον Δία. Αυτό μπορεί να κάνει τις πίστες να στενάξουν από το βάρος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) των γλεντζέδων και... μέχρι εκεί! Μπορεί βέβαια μέσα στα «όπα», τα «γεια σου» και τα χαχανητά, να προκύψει και κάποιο πολλά υποσχόμενα ειδύλλιο αλλά ο «Χοντρός» δεν τα πήγαινε ποτέ καλά με την σοβαρότητα και δεν σκοπεύει να αλλάξει μυαλά για το χατίρι της «Ωραίας», που κι αυτή βολεύεται με λίγο χαβιάρι, πολύ σαμπάνια και τα αγόρια της.
Στο «πάρτι» όμως συμμετέχει και ο αστρικός Ουρανός και πίστεψέ με η «κολλεγιά» του με τον Δία, μόνον την σταθερότητα και την ασφάλεια δεν προασπίζεται, ούτε βέβαια τα «χρηστά ήθη», που ίσως να φέρεις περί πολλού. Κι εδώ η υπόθεση αρχίζει να θυμίζει την ένδοξη εποχή του Νεοϋορκέζικου Studio 54, που, ανάδρομου Ερμή θέλοντος δεν θέλει και πολύ για να επανακάμψει.
Ή αλλιώς, κατά Σαπφώ Νοταρά, «εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα»!
Πάντως, στο όνομα της απελευθέρωσης και μόνον, αυτός ο αιρετικός τύπος επιμένει να τσαλακώνει την αίσθησή σου ότι «έχεις δέσει τον γάιδαρο σου» και για να σου το αποδείξει μάλιστα, σε φέρνει ενώπιον καταστάσεων που δεν πίστευες ποτέ σου ότι θα ζήσεις.
Νομίζεις ότι έχεις μια μόνιμη σχέση; Αμ δε, σου λέει, βομβαρδίζοντάς σε συνάμα με δεκαοκτώ θεωρήματα περί ελεύθερου έρωτα και ξυπνώντας μέσα σου την αίσθηση του ανικανοποίητου.
Κι ακόμη, υπό την καθοδήγηση του, κάθε τι το «εξωτικό», σπάνιο ή παράξενο κι ακόμα χειρότερα κάθε ανεκπλήρωτος πόθος σου στέκει μπροστά σου και σου γνέφει. Κι άντε τώρα να παραβγεί η Λίτσα με την Litsa κι ο Γιάννος με τον Yianno!
Κοινωνικές, φυλετικές και άλλες διαφορές δεν είναι πια αυτές που χωρίζουν αλλά εκείνες που ενώνουν. Κι από την στιγμή μάλιστα που ο «άνδρας» και η «γυναίκα» δεν είναι γι’ αυτόν παρά μόνον κοινωνικοί ρόλοι, δεν θέλει και πολύ για να ανακατέψει την «τράπουλα» των φύλων, κάνοντας την Ντάμα Βαλέ και τον Ρήγα σαν καμπυλωτό «οκτώ»!
Εκεί που τα πράγματα σοβαρεύουν, είναι όταν εμφανίζεται ο Πλούτωνας, από την πίσω πόρτα, όπως το συνηθίζει, με το «In the Death Car» του Bregovic στο στόμα. Αστρικός κι αυτός, που σημαίνει πιο «βαρβάτος».
Έχει βέβαια πολλούς λόγους να μην συμφωνεί με το κλίμα που έχει δημιουργηθεί αλλά όπως πάντα μπαίνει σε αυτό για να το διαβρώσει.
Και είναι αλήθεια ότι μπροστά στις «αμαρτίες» του Πλούτωνα, εκείνες του Δία και του Ουρανού θυμίζουν παιδική χαρά. Έχει όμως τις αρχές του, με πρώτη και βασική το «ο θάνατός σου η ζωή μου» ή αλλιώς σε επίπεδο σχέσεων «με σκότωσα γιατί με αγαπούσα».
Η πρώτη του κίνηση πάντως είναι να σου δείξει τα καλά του Δυτικού πολιτισμού: Μπορείς να έχεις ότι και όποιον/α θέλεις αρκεί να πληρώσεις σε χρήμα ή σε εξυπηρέτηση. Μπερλουσκόνι style, για να μην πάμε σε πιο μαφιόζικες καταστάσεις... Έτσι είναι, «το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο».
Τι θα πάρεις απ’ όλα αυτά;
Μπορεί και τίποτα, αν μείνεις σφιχταγκαλιασμένος με τις αρχές σου, αλλά οι ουράνιοι φίλοι σου έχουν τεράστια υπομονή κι όσο δεν αντιδράς, μια μέρα θα σε ξαναβάλουν σε πειρασμό.
Ίσως λοιπόν αξίζει να τους χαμογελάσεις και να τους εξηγήσεις ότι όλα αυτά που σου δείχνουν και σου πουλάνε δεν είναι παρά το καθρέφτισμα μιας κατώτερης φύσης, εγκλωβισμένης σε υλικούς πόθους. Καλοί είναι και του λόγου τους, όμως ο άνθρωπος δεν είναι μόνον αυτό. Ο έρωτας δεν είναι μόνον αυτό. Δεν είναι καν αυτό.
Κατέβασε τώρα το νέο application του Astrology.gr, για iphone, ipad και ipod εδώ.