Το φλογερό και παθιασμένο ειδύλλιο που έζησε κατά τη μυθολογία ο γιός της Αφροδίτης με μια κοινή θνητή -την Ψυχή- ήταν η απόλυτη έκφραση της έννοιας του πόθου που εκδηλώνεται όταν ένα γήινο ον τύχει και κεραυνοβοληθεί από τα βέλη του πληγωμένου Θεού Έρωτα.
Η Ψυχή, ήταν μια πανέμορφη κόρη, πολυμελούς οικογενείας της εποχής, όπου δεχόταν δεκάδες θαυμαστές κάθε μέρα στο κατώφλι της προκειμένου να διαλέξει τον υποψήφιο σύζυγό της. Ο Θεός Έρωτας κατευθυνόμενος από την μητέρα του πήγε με διάθεση να την τιμωρήσει για την «αυθάδη» ομορφιά της αλλά μόλις την αντίκρισε μαγεύτηκε από την ομορφιά της, με αποτέλεσμα να στρέψει τα βέλη του ...εναντίον του! Την ερωτεύθηκε τρελά από την πρώτη στιγμή που την είδε.
Η μητέρα του όμως, επίσης θεά της ομορφιάς και του κάλους, δεν ήθελε για νύφη της μια κοινή θνητή, πόσο μάλλον αν ήταν και κάποια πολύ νέα και επικίνδυνη να της κλέψει τα σκήπτρα της ομορφότερης στον κόσμο. Αφού βασάνισε με διάφορους τρόπους το πολύπαθο ζευγάρι και δεν κατάφερε να το χωρίσει, ο Δίας μην αντέχοντας άλλο την αδικία, μεσολάβησε κι έδωσε στην Ψυχή την πολυπόθητη αθανασία κάνοντας και τους δύο αστέρια στον ουρανό.
Το επίσης ενδιαφέρον στην ιστορία αυτή ήταν ότι κάποια στιγμή, ο Έρωτας ενώ την έχει ζητήσει από τους γονείς της και την έχει παντρευτεί για να μην τον αναγνωρίσει ως θεότητα την δέχεται μόνο νύχτα και σε βαθύ σκοτάδι όπου δεν μπορεί να τον δει αλλά νιώθει μόνο τον απέραντο έρωτά του. Έτσι τον ερωτεύεται και εκείνη με τη σειρά της χωρίς όμως να τον έχει δει ποτέ της!
Ίσως από κει να λέμε ότι ο έρωτας τελικά είναι «τυφλός» και βλέπει το ταίρι του μόνο «με τα μάτια της ψυχής»
Ο αστεροειδής Έρως 433
Ανακαλύφθηκε στις 13 Αυγούστου του 1898 και η τροχιά του βρίσκεται ανάμεσα σε αυτήν της Γης και του Άρη. Είναι δηλαδή αρκετά κοντά στη Γη κι αυτός ίσως είναι ο λόγος που ήταν ο πρώτος αστεροειδής που δέχθηκε την επίσκεψη διαστημόπλοιου στο έδαφος του (το 2001). Ολοκληρώνει μια περιστροφή γύρω από τον Ήλιο κάθε 643 ημέρες περίπου, έχει μέση ακτίνα γύρω στα 16 χλμ και το σχήμα του δεν είναι σφαιρικό αλλά μοιάζει περισσότερο με αυτό μιας ...πατάτας. Πατάτα ο Έρωτας; Κάτι περισσότερο μπορεί να ξέρουν εκεί στο σύμπαν!
Ο Έρως αστρολογικά
Ο αστεροειδής Έρως στον προσωπικό μας χάρτη περιγράφει την παθιασμένη επιθυμία, το ερωτικό φίλτρο που ο καθένας ξεχωριστά κατέχει και που την κατάλληλη στιγμή ξεχύνεται μπροστά στο αντικείμενο του έρωτά του.
Είναι κατά κάποιο τρόπο η ανώτερη οκτάβα του Άρη με ικανότητες να καθορίζει και να μεταλλάσει την ασυνείδητη, την ενστικτώδη επιθυμία για σεξ σαν έκφραση της ερωτικής επιθυμίας. Αναστατώνει, διεγείρει, φορτίζει την ανθρώπινη λίμπιντο με ενέργεια και βρίσκει τρόπους να εκδηλωθεί και να βάλει φωτιά στα ειδύλλια όταν κάνει περάσματα από το προσωπικό μας ωροσκόπιο.
Η επαφή του με άλλους πλανήτες μέσα στο χάρτη τονίζει ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητας σε σχέση με το πάθος και την ένταση των επιθυμιών μας.(για παράδειγμα ο Έρωτας σε όψη με τον Κρόνο δίνει «κόλλημα» με τα επαγγελματικά, ενώ σε όψη με τη Δήμητρα «πάθος» για το φαγητό).
Η Ελίζαμπεθ Ταίηλορ είχε σε όψη συνόδου τον Έρωτα με τον Ήλιο και τον Άρη της στους Ιχθείς και είναι γνωστό πως πριν φύγει από το μάταιο τούτο κόσμο πρόλαβε να κάνει οκτώ γάμους!
Ο Έλβις Πρίσλεϊ και ο Τζιμ Μόρισον που «έκαψαν καρδιές» με τις εμφανίσεις τους επί σκηνής είχαν αμφότεροι τον Έρωτα στον Τοξότη σε γωνιακό οίκο (στον 1ο και τον 10ο αντίστοιχα).
Ο Μαρκήσιος ντε Σαντ τον είχε στον Ταύρο, σε αντίθεση με τον Πλούτωνα, ενώ ο Χιου Χέφνερ «πούλησε» με τον καλύτερο τρόπο την θέση του Έρωτα στον "επαγγελματικό" Αιγόκερω και τον 4ο οίκο. Στο ίδιο ζώδιο τον είχαν η Μάρλεν Ντήτριχ, και η Μαίριλιν Μονρόε σε τετράγωνο με την Αφροδίτη της στον Κριό -όπως ακριβώς τον έχει και η Lady Gaga. Επίσης ο Αδόλφος Χίτλερ και ο Τσάρλι Τσάπλιν σε τετράγωνο όμως με τον ιδιόρρυθμο Ουρανό.
Η Αντζελίνα Τζολί, παρά την «χαμηλή πτήση» του Έρωτα στην Παρθένο, εκμεταλλεύθηκε άψογα το εξάγωνο του με την Αφροδίτη και τον Ωροσκόπο της. Αντίθετα ο Μπραντ Πιτ έχοντας τον δαιμόνιο αστεροειδή στον Υδροχόο αλλά σε σύνοδο με τον Κρόνο δείχνει να είναι πολύ πιο συντηρητικός και σταθερός στις σεξουαλικές επιλογές του.
Σύνοδο του Έρωτα με τον Κρόνο (και την Σελήνη) αλλά στον Τοξότη, έχει και η διαχρονική Άννα Βίσση, ενώ ο Σάκης Ρουβάς έχει τον Έρωτα επίσης στον Τοξότη σε σύνοδο όμως με τον Ερμή και τον Δία. Ρουβίτσες με τη ...σέσουλα!
Κι επειδή ξέρω ότι «σας τρώει», η Τζούλια Αλεξανδράτου τον έχει στο Σκορπιό σε σύνοδο με τον Πλούτωνα. Τυχαίο; Δεν νομίζω!
Ο Έρως στα ζώδια
Ανάλογα με το ζώδιο που καταλαμβάνει ο αστεροειδής Έρως στο χάρτη μας επισημαίνει την έκφραση του πάθους, των επιθυμιών, της δημιουργικότητας αλλά και της διέγερσης, του ερεθισμού της ερωτικής έκφρασης (καθαρά σεξουαλικά).
Ο Έρως στον Κριό εκπέμπει άμεσα ερωτισμό και είναι αυτό που λέμε «στη βράση κολλάει το σίδερο». Διεγείρεται γρήγορα αλλά και ξεφουσκώνει εύκολα όταν κατακτήσει αυτό που ποθεί. Παραδίδεται στις αισθήσεις της στιγμής και πιθανότατα βλέπει το σύντροφο και το σεξ σαν επέκταση του εαυτού του.
Ο Έρως στον Ταύρο δηλώνει υπερβολικά αισθησιακά ή ηδυπαθή άτομα, τα οποία καταβάλλονται από κτητικότητα όταν ερωτευθούν.
Συχνά λειτουργεί κάπως πρωτόγονα σε σχέση με τη φύση και είναι δυστυχισμένος όταν δεν έχει σταθερή ερωτική επαφή. Δεν ανάβει με τον ανταγωνισμό όπως ο προηγούμενος αλλά με την ασφάλεια και τη μονιμότητα.
Ο Έρως στους Διδύμους δίνει εραστές ενδιαφέροντες αλλά και περίεργους να τα μάθουν και να τα δοκιμάσουν όλα! Διεγείρεται με τα λεκτικά παιχνίδια, γραπτά ή προφορικά, και δείχνει ζήλο σε οποιονδήποτε έρχεται να του προσφέρει γνώσεις πάνω στο σεξ.
Ο Έρως στον Καρκίνο έχει ανάγκη να αναπτύξει συναίσθημα και φροντίδα απέναντι στον ερωτικό σύντροφο. Είναι εξαιρετικά διαισθητικός σαν εραστής και απαιτεί πίστη (όχι από τον εαυτό τους). Αναζητά ψυχική και συναισθηματική ανανέωση μέσα από τη σεξουαλική πράξη. Φυσικά το στήθος είναι κορυφαίο σημείο ερεθισμού του.
Ο Έρως στον Λέοντα έχει μεγάλη αδυναμία στο φλερτ και τις φαντασιώσεις! Φλερτάρει κυρίως για να κρατήσει ζωντανό το πάθος και την ένταση με το σύντροφό του και αποσύρει το ενδιαφέρον του μόνο εφόσον κάτι του έχει τελειώσει οριστικά. Ζει για τον έρωτα και ξεμυαλίζεται εντελώς όταν ερωτεύεται, αλλά διατηρεί την πίστη και την αφοσίωσή του μέχρι τέλους.
Ο Έρως στην Παρθένο λειτουργεί εγκεφαλικά και έχει ανάγκη ταύτισης ιδεών ακόμα και κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης. Ξέρει πως όταν εκφράζεται ερωτικά ξανανιώνει και πως το σεξ είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Παρουσιάζει έντονες αλλαγές μεταξύ πλήρους αγαμίας και έκλυτου βίου.
Ο Έρως στο Ζυγό δηλώνει λάτρης του φλερτ και της αποπλάνησης και ενδιαφέρεται τόσο πολύ να ικανοποιήσει τις ανάγκες του συντρόφου του που συχνά ξεχνά τον εαυτό του! Υπερβολικά ρομαντικός επιδιώκει την επικοινωνία και την κοινωνικοποίηση της σχέσης του.
Ο Έρως στο Σκορπιό είναι πραγματικά μια πολύ ερωτική θέση για τον συγκεκριμένο πλανητοειδή. Παθιασμένος, έντονος, δεν του αρκεί να κατακτήσει το σώμα διαμέσου του σεξ, αλλά επιζητά και «κομμάτι» της ψυχής του συντρόφου του. Ισχυρό σεξουαλικό ένστικτο, είτε ...σκέτο, είτε συνδυασμένο με βαθύ συναίσθημα.
Ο Έρως στον Τοξότη είναι πάντα ενθουσιασμένος με την ιδέα του έρωτα και δηλώνεται με πληθωρικό τρόπο και πάντα κεφάτη διάθεση. Αντιμετωπίζει το σεξ σαν διασκέδαση, θέλει να περνά πολύ καλά και είναι ανοικτός σε όλες τις προκλήσεις. Το χιούμορ λειτουργεί αφροδισιακά επάνω του. Θεωρείται μια από τις καλύτερες θέσεις ως προς το σεξ απηλ του ατόμου.
Ο Έρως στον Αιγόκερω λειτουργεί αισθησιακά, έχει ισχυρή λίμπιντο αλλά κατορθώνει πάντα να την κοντρολάρει. Συχνά αντιμετωπίζουν την ερωτική πράξη ως «διαβατήριο» για την κοινωνική καταξίωση τους.
Ο Έρως στον Υδροχόο χρειάζεται το ερωτικό κομμάτι γιατί του προσφέρει ζωντάνια και δημιουργικότητα. Ενδιαφέρεται για ποικιλία στην ερωτική ζωή και κάνει πάντα ασυνήθιστες και απρόβλεπτες κινήσεις που σοκάρουν τον ερωτικό του σύντροφο. Εννοείται πως είναι επιρρεπής σε extreme επιλογές.
Ο Έρως στους Ιχθείς είναι βέβαια ρομαντικός, αισθησιακός και ευφάνταστος, ωστόσο αλλάζει σεξουαλική συμπεριφορά ανάλογα κάθε φορά με τον τύπο του ερωτικού του συντρόφου. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι δεν έχει και δικές του επιθυμίες ή προτιμήσεις, απλά βολεύεται να αφήνει την πλήρη έκφραση στον παρτενέρ του.